Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalna transformacija i uspješnost visokoobrazovnih institucija (CROSBI ID 449010)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Mabić, Mirela Digitalna transformacija i uspješnost visokoobrazovnih institucija / Garbin Praničević, Daniela (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Mabić, Mirela

Garbin Praničević, Daniela

hrvatski

Digitalna transformacija i uspješnost visokoobrazovnih institucija

Kako bi se ispitala utemeljenost postavljenih hipoteze provedeno je empirijsko istraživanje me􀃿u djelatnicima javnih visokoobrazovnih institucija u Bosni i Hercegovini. Tehnika istraživanja je bilo anketno ispitivanje, a kao instrument je korišten anketni upitnik. Uzorak je uklju􀃾io 665 djelatnika visokoobrazovnih institucija sa svih 8 javnih sveu􀃾ilišta (103 ustrojbene jedinice). Prikupljeni podaci su analizirani metodama deskriptivne i inferencijalne statistike. Rezultati su potvrdili obje postavljene hipoteze. Na􀃿ena je statisti􀃾ki zna􀃾ajna, pozitivna povezanost izme􀃿u digitalne zrelosti i uspješnosti visokoobrazovnih institucija. Analiza povezanosti u okviru razli􀃾itih karakteristika visokoobrazovnih institucija tako􀃿er je pokazala zna􀃾ajnu povezanost digitalne transformacije i uspješnosti. Dobiveni koeficijenti korelacije svojim karakteristikama ukazuju na pozitivnu korelaciju, srednje jaku do jaku. Smjer korelacije implicira da ve􀃼a ocjena digitalne zrelosti najvjerojatnije zna􀃾i i ve􀃼u ocjenu uspješnosti, odnosno digitalno zrelije institucije su najvjerojatnije i uspješnije. U budu􀃼im istraživanjima treba provjeriti i potvrditi utvr􀃿enu povezanost te istražiti dodatne prediktore istraživanog odnosa, kako u visokom obrazovanju tako i u drugim djelatnostima. U praksi navedeni rezultati name􀃼u potrebu posve􀃼ivanja posebne pažnje digitalnoj transformaciji, odnosno potrebu ulaganja u digitalnu tehnologiju i poduzimanja potrebnih koraka s ciljem transformacije postoje􀃼eg na􀃾ina poslovanja kako bi se postigla ve􀃼a uspješnost.

digitalizacija, digitalna transformacija, digitalna zrelost, uspješnost, visokoobrazovne institucije

Ocjenski rad, doktorska disertacija

engleski

Digital Transformation and Performance of Higher Education Institutions

nije evidentirano

digitalization, digital transformation, digital maturity, success, higher education institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

268

07.04.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti