Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati (CROSBI ID 716921)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dabo, Tanja ; Bosnar, Maja ; Linardić, Letricija
hrvatski
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati
Rad donosi pregled preliminarnog istraživanja u kojem je cilj ispitati stavove i očekivanja o umjetničkom nastavnom procesu kod tek upisanih studenata akademije (brucoša). Kroz dugogodišnje iskustvo rada sa studentima uočen je problem različitih očekivanja i stavova o umjetničkoj nastavi, metodama rada, intrinzične i ekstrinzične motivacije kod studenata, kvaliteti i ostvarenosti ishoda učenja na kraju semestra kod studenata i, nasuprot toga, kod nastavnika. Za potrebe ovog preliminarnog istraživanja dizajnirat će se upitnik za studente kojim će se dobiti uvid u početno stanje, te obrazac evidencije za individualno praćenje rada i napredovanja studenata koja će se voditi tijekom umjetničke nastave cijele godine. Na kraju nastavnog procesa, krajem semestra, studenti će ponovno ispuniti upitnik samoevaluacije, temeljene na pitanjima iz prvog upitnika. Usporedbom podataka iz oba upitnika pokušat će se utvrditi ima li promjena i kakvih u stavovima i početnim očekivanjima kod studenata, i kako odgovori iz upitnika i samoevaluacije koreliraju s rezultatima njihova rada. Istraživanje može poslužiti kao temelj za sustavno višegodišnje praćenje i kao smjernica u budućem prevladavanju procijepa između očekivanja i rezultata kod tek upisanih studenata, što potencijalno može utjecati na povećanu kvalitetu umjetničke nastave, bolju motiviranost studenata i nastavnika, te kvalitetniju komunikaciju između nastavnika i studenata.
umjetnička nastava, motiviranost studenata, praćenje rada studenata, procesi poučavanja i učenja, samoevaluacija
nije evidentirano
engleski
Art in the gap: expectations, processes and results
nije evidentirano
art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
30-30.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes
Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija
978-86-88591-33-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096