Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati (CROSBI ID 716921)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dabo, Tanja ; Bosnar, Maja ; Linardić, Letricija Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati // Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes / Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja (ur.). Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022. str. 30-30

Podaci o odgovornosti

Dabo, Tanja ; Bosnar, Maja ; Linardić, Letricija

hrvatski

Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati

Rad donosi pregled preliminarnog istraživanja u kojem je cilj ispitati stavove i očekivanja o umjetničkom nastavnom procesu kod tek upisanih studenata akademije (brucoša). Kroz dugogodišnje iskustvo rada sa studentima uočen je problem različitih očekivanja i stavova o umjetničkoj nastavi, metodama rada, intrinzične i ekstrinzične motivacije kod studenata, kvaliteti i ostvarenosti ishoda učenja na kraju semestra kod studenata i, nasuprot toga, kod nastavnika. Za potrebe ovog preliminarnog istraživanja dizajnirat će se upitnik za studente kojim će se dobiti uvid u početno stanje, te obrazac evidencije za individualno praćenje rada i napredovanja studenata koja će se voditi tijekom umjetničke nastave cijele godine. Na kraju nastavnog procesa, krajem semestra, studenti će ponovno ispuniti upitnik samoevaluacije, temeljene na pitanjima iz prvog upitnika. Usporedbom podataka iz oba upitnika pokušat će se utvrditi ima li promjena i kakvih u stavovima i početnim očekivanjima kod studenata, i kako odgovori iz upitnika i samoevaluacije koreliraju s rezultatima njihova rada. Istraživanje može poslužiti kao temelj za sustavno višegodišnje praćenje i kao smjernica u budućem prevladavanju procijepa između očekivanja i rezultata kod tek upisanih studenata, što potencijalno može utjecati na povećanu kvalitetu umjetničke nastave, bolju motiviranost studenata i nastavnika, te kvalitetniju komunikaciju između nastavnika i studenata.

umjetnička nastava, motiviranost studenata, praćenje rada studenata, procesi poučavanja i učenja, samoevaluacija

nije evidentirano

engleski

Art in the gap: expectations, processes and results

nije evidentirano

art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-30.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes

Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja

Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija

978-86-88591-33-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Likovne umjetnosti

Poveznice