Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike (CROSBI ID 716859)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Nikolaus, Patricija ; Dželalija, Mile
hrvatski
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike
Kao apstraktni predmet fizika je u osnovi zastupljena u matematičkom jeziku, a fizičari koriste matematičko modeliranje za predviđanje ponašanja prirodnih sustava. Za razliku od stručnjaka koji često primjenjuju kvalitativne prikaze poput slika, grafički prikaza i dijagrama za razumijevanje problema prije korištenja matematički jednadžbi za nji ovo rješavanje, učenici češće koriste metode koje su usmjerene odma na matematički izraz za rješavanje problema. Proces učenja na nastavi trebao bi biti usmjeren na otkrivanje, obradu, konstruiranje i korištenje mentalnog modela učenika jer je to znanstvena sposobnost koju želimo razviti kod naši učenika. U radu je prikazan kratki pregled teorija o učenju s višestrukim prikazima te nji ove primjene u nastavi fizike. Primjeri različiti vrsta višestruki prikaza pokazani su na zadacima iz različiti područja fizike.
višestruki prikazi, mentalni model
nije evidentirano
engleski
The importance of multiple representations in physics teaching
nije evidentirano
multiple representations, mental model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-177.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama
Slavoljub Radulović
Aleksinac:
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096