Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveni mediji u kriznim situacijama - naučene lekcije (CROSBI ID 716802)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Filipović, Antun Matija ; Bralić, Vladimir ; Valić, Bruno Društveni mediji u kriznim situacijama - naučene lekcije // Zbornik sažetaka (Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja) / Toth, Ivan (ur.). 2022. str. 227-236

Podaci o odgovornosti

Filipović, Antun Matija ; Bralić, Vladimir ; Valić, Bruno

hrvatski

Društveni mediji u kriznim situacijama - naučene lekcije

Društveni mediji su svojom brojnošću, dostupnosti krajnjim korisnicima, kompatibilnosti s praktično svim uređajima i platformama su od fenomena internetskog prostora brzo postali jedan od ključnih dionika informacijsko-komunikacijskog prostora, na tolikom broju područja i do te razine utjecaja, da su upravo zbog postojanja samih društvenih medija neka nova područja i nastala. Krizne situacije odlikuju neka svojstva koja su u potpunosti komplementarna s društvenim medijima. Neka od njih su na primjer: brzina, promjenjivost, sveobuhvatnost, nepredvidivost u nastanku, ponašanju, utjecaju i posljedicama, utjecaj na najširi spektar ljudi, prostorna neosjetljivost i slično. Sukladno tim zajedničkim svojstvima, društveni mediji počeli su imati iznimno velik utjecaj i na krizne situacije u svakom smislu, od pojave mogućnosti praćenja događaja u stvarnom vremenu, otkrića nastanka događaja u donedavno nezamislivo kratkom vremenskom roku (ili ponekad i uopće), sve do nastanka novih načina komunikacije, informiranja, obavješćivanja, organiziranja, vođenja, zapovijedanja, upravljanja i brojnih drugih funkcija koje se pojavljuju u procesima odnosa društvenih medija i kriznih situacija. U cijelom tom složenom odnosu postoje brojne prednosti, ali i brojni nedostaci, baš kao i iskorištene mogućnosti s jedne i brojne prilike koje čekaju da ih se korisno upotrijebi s druge strane. Veliki sustavi su po prirodi inertniji i sporiji u reakciji na razne događaje i promjene. Društvene mreže mogu pomoći u premošćivanju brojnih prepreka u kriznima situacijama, ako se upotrijebe na ispravan, smisleno planiran, organiziran i proveden način. U ovom radu prikazane su neke krizne situacije u kojima su društvene mreže imale ulogu te su studijom pojedinih slučajeva prikazane lekcije koje se iz njih mogu naučiti, kako bi se u budućnosti moglo bolje baviti kriznim situacijama.

društveni mediji, krizne situacije, studija slučaja, utjecaj, posljedice

nije evidentirano

engleski

Social media in crisis situations – lessons learned

nije evidentirano

social media, crisis situation, case study, influence, consequences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

227-236.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

14. Znanstveno-stručna konferencija „Dani kriznog upravljanja 2021“ - Zbornik radova

Toth, Ivan

Velika Gorica:

2706-3720

Podaci o skupu

14. znanstveno-stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja 2021"

predavanje

22.09.2022-23.09.2022

Velika Gorica, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice