Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima (CROSBI ID 448985)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukasović, Marin
Skala, Tibor
Maričević, Marko
hrvatski
Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima
Ovaj rad bavit će se razvojem računalne igre u jezgri Godot. Za razvoj odabrana je igra pod nazivom Kraljevska igra iz Ura. Ovo je jednostavna igra za dvoje igrača, a smatra se najstarijom stolnom igrom na svijetu. Ta igra će se igrati na ploči pomoću dvije boje figurica. Za ostvarivanje poteza bacati će se četiri kockice. U Godotu biti će izrađena ta igra koja će se naposljetku izvesti u obliku aplikacije za mobilnu platformu Android. Unutar ovog rada proći će se kroz sve korake tijekom postupka izrade igre. Prvo će biti izrađen programski kôd tijekom postupka izrade igre. Putem tog kôda definirati će se sve funkcionalnosti igre. Zatim biti će izrađeni 3D modeli ploče i figurica unutar programa Blender. Nadalje modelima će se izraditi teksture u programu ArmorPaint. Potom biti će izrađene animacije pomicanja figurica. Zatim biti će izrađeni zvučni efekti i pozadinska glazba u programu Audacity. Naposljetku biti će izrađeno korisničko sučelje te ikona za mobilnu aplikaciju u programu InkScape. Primarni cilj ovog rada je ispitati mogućnosti Godot jezgre tijekom postupka izrade mobilne aplikacije. Sekundarni cilj ovog rada je ispitati mogućnosti ostalih besplatnih programa.
Godot jezgra, Kraljevska igra iz Ura, otvoreni kôd, mobilna aplikacija, Android, Blender, ArmorPaint
nije evidentirano
engleski
Development of a computer game in the Godot game engine for application on mobile devices
nije evidentirano
Godot engine, Royal Game of Ur, open-source code, mobile application, Android, Blender, ArmorPaint
nije evidentirano
Podaci o izdanju
94
22.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb