Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike (CROSBI ID 716794)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Divjak, Blaženka ; Žugec, Petra
hrvatski
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike
Tijekom pandemije je veliki izazov osigurati i održati kvalitetnu nastavu matematike i drugih predmeta koji su studentima konceptualno zahtjevni, u hibridnom ili potpuno online modelu. Posebno je zahtjevna priprema, organizacija i provođenje online vrednovanja koja moraju udovoljavati stručnim i metodičkim zahtjevima, ali i biti vjerodostojna. Principi kojima se vodimo u dizajnu nastave i online vrednovanja su jasna veza vrednovanja s planiranim ishodima učenja predmeta, upotreba kompleksnih i/ili problemskih zadataka strukturiranih pomoću prikladne taksonomije u velike baze zadataka i pitanja (tako da svaki student dobije “svoje zadatke”). Uz nabrojeno, razumno su odabrane i druge mjere za prevenciju i sprečavanje varanja na (online) ispitima.
online vrednovanje ; konstruktivno poravnanje ; e-varanje ; pouzdanost vrednovanja ; statistike testova u Moodle-u
nije evidentirano
engleski
Online tests and their reliability: an example of mathematics
nije evidentirano
online assessment ; constructive alignment ; e-cheating ; reliability of assessment ; test statistics in Moodle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
30-31.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Srce DEI 2022
Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana
Zagreb: Kerschoffset
978-953-8172-85-4
Podaci o skupu
Dani e-infrastrukture (DEI 2022) i Konferencija projekta HR-ZOO
pozvano predavanje
06.04.2022-07.04.2022
Zagreb, Hrvatska