Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta (CROSBI ID 308511)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Hunjet, Anica ; Herceg, Nikolina ; Vuković, Dijana Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta // Tekstil : časopis za tekstilnu tehnologiju i konfekciju, 68 (2019), 10-12; 199-210

Podaci o odgovornosti

Hunjet, Anica ; Herceg, Nikolina ; Vuković, Dijana

hrvatski

Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta

Društveno odgovorno ponašanje predstavlja svijest o novom položaju i značenju koje proizvođači imaju u suvremenom, globalnom društvu u očima svojih potrošača. Svjesna i odgovorna kupovina je ona vrsta odabira odjevnog predmeta u kojoj je potrošač svjestan svog odabira u etičkom i ekološkom smislu, što znači da pri odabiru odjevnog predmeta vodi računa o samome sebi, vlastitim potrebama i zadovoljenju istih, ali i o potrebama društva i prirode. Cilj rada bio je istražiti koliko je potrošača društveno odgovornih i u kojoj mjeri su upoznati s pojmom društveno odgovornog ponašanja, kao i jesu li sami kupci društveno odgovorne osobe te u konačnici pokušati shvatiti na koji način razmišljaju i ponašaju se prilikom kupovine odjevnih predmeta. Istraživanjem se pokazalo kako je većina ispitanika svjesna i upoznata s pojmom društveno odgovornog ponašanja, iako poznavanju pojma i unatoč rastućoj važnosti tog pojma, tako se ne ponašaju.

društveno odgovorno ponašanje ; ponašanje potrošača ; društvena odgovornost ; potrošačka odgovornost ; kupovina odjevnih predmeta

nije evidentirano

engleski

Socially responsible behavior of customers when buying clothing

nije evidentirano

socially responsible behavior ; consumer behavior ; social respon- sibility ; consumer responsibility ; purchase of clothing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (10-12)

2019.

199-210

objavljeno

0492-5882

1849-1537

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija