Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta (CROSBI ID 308511)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hunjet, Anica ; Herceg, Nikolina ; Vuković, Dijana
hrvatski
Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta
Društveno odgovorno ponašanje predstavlja svijest o novom položaju i značenju koje proizvođači imaju u suvremenom, globalnom društvu u očima svojih potrošača. Svjesna i odgovorna kupovina je ona vrsta odabira odjevnog predmeta u kojoj je potrošač svjestan svog odabira u etičkom i ekološkom smislu, što znači da pri odabiru odjevnog predmeta vodi računa o samome sebi, vlastitim potrebama i zadovoljenju istih, ali i o potrebama društva i prirode. Cilj rada bio je istražiti koliko je potrošača društveno odgovornih i u kojoj mjeri su upoznati s pojmom društveno odgovornog ponašanja, kao i jesu li sami kupci društveno odgovorne osobe te u konačnici pokušati shvatiti na koji način razmišljaju i ponašaju se prilikom kupovine odjevnih predmeta. Istraživanjem se pokazalo kako je većina ispitanika svjesna i upoznata s pojmom društveno odgovornog ponašanja, iako poznavanju pojma i unatoč rastućoj važnosti tog pojma, tako se ne ponašaju.
društveno odgovorno ponašanje ; ponašanje potrošača ; društvena odgovornost ; potrošačka odgovornost ; kupovina odjevnih predmeta
nije evidentirano
engleski
Socially responsible behavior of customers when buying clothing
nije evidentirano
socially responsible behavior ; consumer behavior ; social respon- sibility ; consumer responsibility ; purchase of clothing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68 (10-12)
2019.
199-210
objavljeno
0492-5882
1849-1537