Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma (CROSBI ID 308452)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 31-34

Podaci o odgovornosti

Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea

hrvatski

Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma

S obzirom na sve veću zabrinutost za održivost kulturnog turizma, ovo istraživanje proširuje spoznaje o utjecaju čimbenika održivog marketinga na zadovoljstvo cjelokupnim kulturnim iskustvom i njihov utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke. Utvrđeno je da marketinški faktori usko povezani s održivošću značajno utječu na zadovoljstvo ukupnim turističkom iskustvom. Među njima valja istaknuti da je sklonost prema održivom ponašanju pokazala značajan utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke kulturnog turizma, dok je s druge strane zanimljivo se da održiva politika destinacije nije pokazala značajnim prediktorom navedenih učinaka. Budući da su rezultati pokazali da percipirani učinci kulturnog turizma utječu na zadovoljstvo turističkim iskustvom, ovi rezultati mogu poslužiti kao smjernica marketinškim menadžerima u pogledu održivosti kulturnog turizma.

čimbenici održivog marketinga ; zadovoljstvo turista ; efekti kulturnog turizma

nije evidentirano

engleski

Sustainable marketing factors: impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects

nije evidentirano

sustainable marketing factors ; tourist satisfaction ; cultural tourism effects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (6)

2021.

31-34

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice