Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta (CROSBI ID 716745)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Čačko, Sana ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Popčević, Klara Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.). Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 187-188

Podaci o odgovornosti

Čačko, Sana ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Popčević, Klara

hrvatski

Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta

Iako se u Hrvatskoj posljednjih godina intenzivno razvija područje asistivne tehnologije, pojedini stručnjaci koji pružaju podršku djeci predškolske i školske dobi s različitim teškoćama istu neznatno koriste u svome radu radi različitih razloga (Morin i sur., 2018, Ivšac Pavliša, 2021). Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet aktivno sudjeluje u interdisciplinarnim projektima kojima se jačaju kapaciteti stručnjaka za primjenu različitih oblika potpomognute komunikacije i asistivne tehnologije i/ili se stvaraju nova visokotehnološka rješenja. Na istome tragu je i suradnja u okviru trogodišnjeg projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education) kojeg je nositelj Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, a provodi se u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Fakultetom elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i partnera s Islanda točnije Grada Reykjavik (Odjela za obrazovanje i mlade). Opći je cilj projekta osigurati preduvjete koji doprinose jednakim obrazovnim mogućnostima za djecu s teškoćama u razvoju i njihovom boljem i uspješnijem uključivanju u društvo. U okviru projekta će se nabaviti različiti oblici asistivne tehnologije za posebne obrazovne ustanove za djecu s teškoćama u razvoju te će se organizirati kontinuirane edukacije za stručnjake iz istih ustanova. Kroz direktne edukacije kao i ciljano osmišljene webinare i prateće edukacijske materijale će se osigurati razumijevanje koncepta potpomognute komunikacije, ali i prednosti koje donosi asistivna tehnologija čime se utječe na održivost znanja i vještina stečenih u okviru projekta. U poster prezentaciji će se prikazati projekt kao i uloga logopeda koji su uključeni u isti.

asistivna tehnologija ; potpomognuta komunikacija ; održivost ; centri za odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Enhanced tools for creating equal opportunities in education for pupils with disabilities – presentation of the project

nije evidentirano

Assistive Technology ; Augmentative and Alternative Communication ; Sustainability ; Centres for Training and Education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

187-188.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pavičić Dokoza, Katarina

Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo

978-953-55555-3-7

Podaci o skupu

6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi moderne logopedije 2022. - Perspektiva i iskustva logopeda današnjice"

poster

01.04.2022-03.04.2022

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Logopedija

Poveznice