Usporedba jezičnih obilježja šestogodišnjaka u odnosu na dva različita predškolska programa (CROSBI ID 336796)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Bratić, Snježana
Ljubešić, Marta
hrvatski
Usporedba jezičnih obilježja šestogodišnjaka u odnosu na dva različita predškolska programa
Usvajanje jezika je dinamični proces koji se odvija kroz nekoliko razvojnih razdoblja i ovisi o nizu različitih čimbenika. Osnovni su ciljevi ovog rada bili dvojaki. Prvo, željeli smo ispitati usvojenost hrvatskoga standardnoga jezika i neka obilježja ponašanja djece obuhvaćene redovnim predškolskim programom i djece obuhvaćene programom minimuma te utvrditi koje jezično-govorne varijable najviše pokazuju polaznike tih dvaju programa. Drugo, željeli smo utvrditi odstupanja u usvojenosti hrvatskoga standardnoga jezika, njihovu učestalost u odnosu na spol i socioekonomski status obitelji te obilježja ponašanja ovisno o vrsti programa u koji je dijete uključeno.
usvajanje standardnog jezika; školski programi; obilježja ponašanja
nije evidentirano
engleski
Comparison of linguistic characterisitcs of six-year-olds in relation to two different preschool programmes
nije evidentirano
acquisition of standard language; school programs; behavioural charactersitics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
94
06.06.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb