Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije na primjeru suvenirnice muzeja Mimara." (CROSBI ID 308363)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Rusan, Stjepan ; Nenad, Breslauer "Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije na primjeru suvenirnice muzeja Mimara." // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 135-142

Podaci o odgovornosti

Rusan, Stjepan ; Nenad, Breslauer

hrvatski

"Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije na primjeru suvenirnice muzeja Mimara."

Muzej Mimara stvoren je na umjetničkoj zbirci donatora Ante Topića Mimare. Vrijednost i atraktivnost kolekcije prepoznata je u svijetu čemu svjedoče brojni posjetitelji. Analizom muzeja utvrđuje se relativna statičnost u komunikaciji s publikom te time postoji mogućnost razvoja u smjeru inovativnoga korištenja novih tehnologija. Potrebno je unaprijediti razvoj njezine trgovine, odnosno suvenirnice, a time i muzeja općenito. Razmatranjem uloge muzeja u svijetu, ponašanja posjetitelja muzejskih prostora te pristupa muzejskim proizvodima – suvenirima, određuje se smjer novoga inovativnoga pristupa u radu. Kako bi muzej preživio u današnjem svijetu, potrebno je stvoriti snažniju medijsku prisutnost te ponuditi veću prepoznatljivost publici, turistima. Tu je vrlo važan kulturni turizam koji se može izraziti upravo putem muzejskih suvenirnica. Kultura i turizam međusobno su povezani te mogu pridonijeti kreiranju i stvaranju autentičnih muzejskih brendova čime pridonose razvoju kulturnoga turizma općenito. Ovdje se naglašava potreba da turisti ne posjećuju muzeje isključivo radi (ne)materijalne baštine, već i radi onoga što će osjetiti i doživjeti. Sukladno marketinškim strategijama može se očekivati porast broja posjetitelja u muzejima i bolje financijsko ulaganje u iste. Cilj je utvrditi interese i potrebe ljudi za inovativnim, personaliziranim, autentičnim proizvodima te ponuditi idealno rješenje za unaprjeđenje muzejske suvenirnice pomoću inovativnih suvenira u Muzeju Mimara. Ponuđen je, na konkretnom primjeru Muzeja, inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije koja bi omogućavala povezivanje i stvaranje novih vrijednosti, što može pridonijeti značajnom pomaku u promociji i napretku Muzeja. Inovativna izrada suvenira pružila bi posjetiteljima novi doživljaj te ujedno omogućila Muzeju stvaranje prihoda.

autentičnost, inovacije, kulturni turizam, laserska tehnologija, personalizirani suvenir

nije evidentirano

engleski

Innovative concept of designing personalized souvenirs using laser technologies and applications on the example of souvenir shops of the Mimara Museum

nije evidentirano

authenticity, cultural tourism, innovations, personalized souvenir, the laser technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12

2021.

135-142

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Poveznice