Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije (CROSBI ID 716528)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, A. ; Milinović, M. (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 306-318

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije

Iako je uporaba medija od samih početaka nastavne implementacije, sukladno prirodi predmeta, dio nastave glazbe, nova je obrazovna stvarnost, uspostavljena zbog pandemije, otvorila izazovno obrazovno poglavlje u kojem informacijsko- komunikacijske kompetencije nastavnika imaju presudnu ulogu u realizaciji nastave. U radu su prikazane mogućnosti i načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija u glazbenoj nastavi, a kroz provedeno kvalitativno istraživanje – polustrukturirani intervju sa studentima diplomskoga sveučilišnog studija Glazbene pedagogije Akademije za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku – iznose se i analiziraju stavovi studenata, budućih nastavnika, o njihovoj spremnosti za skore profesionalne izazove s naglaskom na kompetencije za korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi, zatim o važnosti suvremenih medija za oblikovanje glazbene nastave, o implementaciji društvenih medija u nastavu te iskustvu koje im je donijela nastava na daljinu. Iz rezultata je istraživanja, uz poneki osjećaj manjka praktičnoga iskustva, razvidno povjerenje studenata u vlastite stručne pedagoške kompetencije te one povezane s informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao i u spremnost za nastavnički posao. Naglašena je važnost suvremenih medija u nastavnoj realizaciji te su istaknute brojne mogućnosti implementacije digitalnih alata, aplikacija, glazbene obrazovne tehnologije, ali i platformi društvenih medija pomoću kojih nastavnici mogu aktivno surađivati s učenicima i izvan učionice. Ostvarenim su iskustvom nastave na daljinu i susretanjem s novim obrazovnim zahtjevima studenti u potpunosti aktualizirali potrebu i važnost stalnoga rada na osnaživanju svojega znanja kako bi uspješno mogli odgovoriti na brojne izazove, ponekad u potpunosti nepredvidljive, a koji ih čekaju tijekom profesionalnoga života.

informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavničke kompetencije, nastava na daljinu

Sunakladnik: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku

engleski

Student Readiness for a New Educational Reality with an Emphasis on Modernizing Music Education by Usig ICT

nije evidentirano

ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

306-318.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Radočaj-Jerković, A. ; Milinović, M.

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-44-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice