Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije (CROSBI ID 716528)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije
Iako je uporaba medija od samih početaka nastavne implementacije, sukladno prirodi predmeta, dio nastave glazbe, nova je obrazovna stvarnost, uspostavljena zbog pandemije, otvorila izazovno obrazovno poglavlje u kojem informacijsko- komunikacijske kompetencije nastavnika imaju presudnu ulogu u realizaciji nastave. U radu su prikazane mogućnosti i načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija u glazbenoj nastavi, a kroz provedeno kvalitativno istraživanje – polustrukturirani intervju sa studentima diplomskoga sveučilišnog studija Glazbene pedagogije Akademije za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku – iznose se i analiziraju stavovi studenata, budućih nastavnika, o njihovoj spremnosti za skore profesionalne izazove s naglaskom na kompetencije za korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi, zatim o važnosti suvremenih medija za oblikovanje glazbene nastave, o implementaciji društvenih medija u nastavu te iskustvu koje im je donijela nastava na daljinu. Iz rezultata je istraživanja, uz poneki osjećaj manjka praktičnoga iskustva, razvidno povjerenje studenata u vlastite stručne pedagoške kompetencije te one povezane s informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao i u spremnost za nastavnički posao. Naglašena je važnost suvremenih medija u nastavnoj realizaciji te su istaknute brojne mogućnosti implementacije digitalnih alata, aplikacija, glazbene obrazovne tehnologije, ali i platformi društvenih medija pomoću kojih nastavnici mogu aktivno surađivati s učenicima i izvan učionice. Ostvarenim su iskustvom nastave na daljinu i susretanjem s novim obrazovnim zahtjevima studenti u potpunosti aktualizirali potrebu i važnost stalnoga rada na osnaživanju svojega znanja kako bi uspješno mogli odgovoriti na brojne izazove, ponekad u potpunosti nepredvidljive, a koji ih čekaju tijekom profesionalnoga života.
informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavničke kompetencije, nastava na daljinu
Sunakladnik: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku
engleski
Student Readiness for a New Educational Reality with an Emphasis on Modernizing Music Education by Usig ICT
nije evidentirano
ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
306-318.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
Radočaj-Jerković, A. ; Milinović, M.
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-44-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096