Važnost istraživanja djece u marketingu (CROSBI ID 308061)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brečić, Ružica
hrvatski
Važnost istraživanja djece u marketingu
Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje ponašanja djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.
Djeca kao potrošači, marketing, kupovina, istraživanje djece, trendovi
nije evidentirano
engleski
The importance of market research with children
nije evidentirano
Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (2)
2021.
89-110
objavljeno
1333-8900
1845-495X
10.22598/zefzg.2021.2.89