Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost istraživanja djece u marketingu (CROSBI ID 308061)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Brečić, Ružica Važnost istraživanja djece u marketingu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 89-110. doi: 10.22598/zefzg.2021.2.89

Podaci o odgovornosti

Brečić, Ružica

hrvatski

Važnost istraživanja djece u marketingu

Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje ponašanja djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.

Djeca kao potrošači, marketing, kupovina, istraživanje djece, trendovi

nije evidentirano

engleski

The importance of market research with children

nije evidentirano

Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2021.

89-110

objavljeno

1333-8900

1845-495X

10.22598/zefzg.2021.2.89

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice