Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija (CROSBI ID 72816)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Katarina Rukavina ; Nadija Mustapić „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 293-305

Podaci o odgovornosti

Katarina Rukavina ; Nadija Mustapić

hrvatski

„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija

„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi: diskursi i tehnike“ naziv je kolegija (Responsive Art in Public Realm) koji se izvodio kao jednosemestralni izborni kolegij diplomskoga studijskog programa Medijske umjetnosti i prakse na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Unutar ovoga studijskog programa kolegij je ponuđen u dva dijela, u sklopu modula Diskursi u praksi i u sklopu modula Tehnike u praksi te se izvodio tandemski, kombinirajući diskurse i tehnike koji se preklapaju te međusobno uvjetuju. Njihovo preplitanje ravnopravno je i interaktivno vodilo ka konačnoj realizaciji studentskoga projekta u okviru zadane teme koja se svake godine bavila drugim problemom. Nastava ovakva predmeta sama je po sebi zahtijevala drugačiji pristup u odnosu na tradicionalne metode poučavanja te je, upravljana sadržajem i ishodima predmeta, i sama bila nalik na neku vrstu eksperimenta čije procese i rezultate često nije moguće do kraja predvidjeti. Tijekom izvođenja kolegija „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – Tehnike u praksi“ i „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – Diskursi u praksi“ studenti su razvijali senzibilitet za ontološko-egzistencijalne dimenzije prostornosti, mapirali različite interpretativne horizonte te realizirali umjetničke projekte vezane za svoje neposredno urbano okruženje. Umjetničko bavljenje javnim prostorom u tehničko-tehnološkome smislu podrazumijeva upotrebu bilo kojega medija, ali i nužnost adresiranja mje68 Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska ; katarina. rukavina@uniri.hr 69 Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska ; nadija.mustapic@ apuri.hr 2943. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti | Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području | Zbornik radova sta sjecišta teorijskih praksi s umjetničkim strategijama i metodama procesualnoga rada izvučenoga iz galerijsko-muzejskoga konteksta i izloženoga javnosti, otkud se u pedagoškom smislu pokazalo ključnim u nastavi interpolirati Tehnike i Diskurse. Studenti su u okviru tih kolegija bili pozvani da istražuju kreativne strategije i razviju intermedijski umjetnički rad koji aktivno promišlja javnu sferu u najširemu smislu riječi. Uz korištenje analognih i digitalnih alata studenti su stvarali interaktivne instalacije / performanse koji potiču participaciju javnosti i promišljanje javnoga prostora.

e-learning, javna sfera, koncentrirana nastava, procesualni rad, tandemski kolegij

nije evidentirano

engleski

„Responsive Art In The Public Realm – Discourses And Techniques“: A Contribution To The Innovative Methods Of Teaching In The Filed Of Art, Based On This Case Study

nije evidentirano

e-learning, public sphere, concentrated course, procesual work, tandem course

nije evidentirano

Podaci o prilogu

293-305.

objavljeno

Podaci o knjizi

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Radočaj-Jerković Antoaneta ; Milinović, Majda

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2022.

978-953-8181-43-6

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Likovne umjetnosti, Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti

Poveznice