Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse (CROSBI ID 716460)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka
hrvatski
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse
Obrazovna tehnologija predstavlja značajan element didaktičkog četverokuta stoga je nužno kontinuirano razvijati digitalne kompetencije učitelja i učenika. U vrijeme pandemije COVID-19 poučavanje i učenje odvijalo se u virtualnim učionicama. Izazov za učitelje pri planiranju nastave i poučavanje uz pomoć tehnologije predstavljalo je korištenje otvorenih Web 2.0 alata. U radu je učinjen prikaz najučestalije korištenih digitalnih obrazovnih alata te dostupnih obrazovnih digitalnih sadržaja na mrežnoj stranici Škole za život, a koji su usmjereni na ostvarivanje ishoda učenja predmetnih kurikuluma za učenike mlađe školske dobi. Kao primjer dobre prakse usavršavanja učitelja prikazane su aktivnosti, usmjerene jačanju kompetencija učitelja razredne nastave za primjenu inovativnih pristupa poučavanju uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, u sklopu projekta GLAT – Games for Learning Algorithmic Thinking koji je proveden na Sveučilištu u Rijeci.
digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, učitelji, virtualna učionica
nije evidentirano
engleski
Challenges of teachers in the implementation of distance learning: an example of good practice
nije evidentirano
digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-82.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije
Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D.
Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor
978-86-6095-104-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096