Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse (CROSBI ID 716460)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse // Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. (ur.). Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022. str. 74-82

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka

hrvatski

Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse

Obrazovna tehnologija predstavlja značajan element didaktičkog četverokuta stoga je nužno kontinuirano razvijati digitalne kompetencije učitelja i učenika. U vrijeme pandemije COVID-19 poučavanje i učenje odvijalo se u virtualnim učionicama. Izazov za učitelje pri planiranju nastave i poučavanje uz pomoć tehnologije predstavljalo je korištenje otvorenih Web 2.0 alata. U radu je učinjen prikaz najučestalije korištenih digitalnih obrazovnih alata te dostupnih obrazovnih digitalnih sadržaja na mrežnoj stranici Škole za život, a koji su usmjereni na ostvarivanje ishoda učenja predmetnih kurikuluma za učenike mlađe školske dobi. Kao primjer dobre prakse usavršavanja učitelja prikazane su aktivnosti, usmjerene jačanju kompetencija učitelja razredne nastave za primjenu inovativnih pristupa poučavanju uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, u sklopu projekta GLAT – Games for Learning Algorithmic Thinking koji je proveden na Sveučilištu u Rijeci.

digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, učitelji, virtualna učionica

nije evidentirano

engleski

Challenges of teachers in the implementation of distance learning: an example of good practice

nije evidentirano

digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-82.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije

Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D.

Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor

978-86-6095-104-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice