Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi (CROSBI ID 716458)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dragoslavić, Marijana Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi. 2022

Podaci o odgovornosti

Dragoslavić, Marijana

hrvatski

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi

Tijekom boravka u školi, a osobito za vrijeme nastave, učenici doživljavaju brojna i raznolika pozitivna, ali i negativna emocionalna iskustva. Pekrunova (2006) teorija kontrole i vrijednosti emocija relevantan je i često korišten okvir za analizu emocija povezanih s načinom poučavanja i procesima učenja, odnosno akademskim emocijama, među koje se u skupini emocija povezanih s aktivnostima svrstava i dosada, koju autor naziva još i akademska dosada. U skladu s tom teorijom dosada je negativna, deaktivirajuća emocija, relativno niske valencije te podložna vanjskim utjecajima. Pravovremeno detektiranje dosade kod učenika i pažljivo planiranje nastave, kako bi se izbjegle monotone i demotivirajuće situacije u razredu, od najveće je važnosti jer se time potiče suradnja, zadovoljstvo školom i uspjeh učenika, te smanjuje mogućnost uključivanja učenika u različita neprihvatljiva ponašanja među kojima se posebno ističe međuvršnjačko nasilje.

akademska dosada, osnovna škola, učenici

nije evidentirano

engleski

Academic boredom in elementary school students

nije evidentirano

academic boredom, elementary school, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2022.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Mentorski dan

predavanje

22.02.2022-22.02.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija