Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi (CROSBI ID 716458)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dragoslavić, Marijana
hrvatski
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
Tijekom boravka u školi, a osobito za vrijeme nastave, učenici doživljavaju brojna i raznolika pozitivna, ali i negativna emocionalna iskustva. Pekrunova (2006) teorija kontrole i vrijednosti emocija relevantan je i često korišten okvir za analizu emocija povezanih s načinom poučavanja i procesima učenja, odnosno akademskim emocijama, među koje se u skupini emocija povezanih s aktivnostima svrstava i dosada, koju autor naziva još i akademska dosada. U skladu s tom teorijom dosada je negativna, deaktivirajuća emocija, relativno niske valencije te podložna vanjskim utjecajima. Pravovremeno detektiranje dosade kod učenika i pažljivo planiranje nastave, kako bi se izbjegle monotone i demotivirajuće situacije u razredu, od najveće je važnosti jer se time potiče suradnja, zadovoljstvo školom i uspjeh učenika, te smanjuje mogućnost uključivanja učenika u različita neprihvatljiva ponašanja među kojima se posebno ističe međuvršnjačko nasilje.
akademska dosada, osnovna škola, učenici
nije evidentirano
engleski
Academic boredom in elementary school students
nije evidentirano
academic boredom, elementary school, students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2022.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Mentorski dan
predavanje
22.02.2022-22.02.2022
Zagreb, Hrvatska