Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi (CROSBI ID 716457)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dragoslavić, Marijana
hrvatski
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
Iako se u kontekstu škole dosada rijetko istražuje radi se o vrlo raširenoj emociji koju doživljava između 20 i 66 % učenika, a gotovo svi učenici barem su jednom doživjeli dosadu na nastavi. Cilj je ovoga rada objasniti dosadu kao iznimno važan koncept koji utječe na motivaciju, ishode učenja te različita ponašanja učenika. Posebno su izdvojena obilježja, znakovi prepoznavanja te mogući uzroci pojave dosade na nastavi, odnosno analiziraju se vanjski ili situacijski uzroci te dispozicijske osobine učenika.
akademska dosada, osnovna škola, učenici
nije evidentirano
engleski
Academic boredom in elementary school students
nije evidentirano
academic boredom, elementary school, students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Primorsko- goranske županije
predavanje
21.12.2021-21.12.2021
Mali Lošinj, Hrvatska