Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi (CROSBI ID 716457)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dragoslavić, Marijana Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi. 2021

Podaci o odgovornosti

Dragoslavić, Marijana

hrvatski

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi

Iako se u kontekstu škole dosada rijetko istražuje radi se o vrlo raširenoj emociji koju doživljava između 20 i 66 % učenika, a gotovo svi učenici barem su jednom doživjeli dosadu na nastavi. Cilj je ovoga rada objasniti dosadu kao iznimno važan koncept koji utječe na motivaciju, ishode učenja te različita ponašanja učenika. Posebno su izdvojena obilježja, znakovi prepoznavanja te mogući uzroci pojave dosade na nastavi, odnosno analiziraju se vanjski ili situacijski uzroci te dispozicijske osobine učenika.

akademska dosada, osnovna škola, učenici

nije evidentirano

engleski

Academic boredom in elementary school students

nije evidentirano

academic boredom, elementary school, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Primorsko- goranske županije

predavanje

21.12.2021-21.12.2021

Mali Lošinj, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija