Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika (CROSBI ID 308006)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Požega, Željko ; Crnković, Boris ; Kovačić Mađarić, Korina
hrvatski
Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika
Dizajn treninga se sastoji od planiranja sadržaja i metoda treninga te određivanja predznanja polaznika. Andragoške postavke označene kao aktivnosti za primjenu adekvatnih i jasnih primjera i stručnih izraza kod organizacije i izvođenja treninga te uklapanja prijašnjih znanja i iskustava polaznika poseban su segment u dizajniranju treninga. Na njima se može bazirati pravilan odabir i sadržaja i metoda poučavanja. Ovim se radom želi istražiti utječe li dizajn treninga kroz primjenu i postavljanje andragoških postavki na edukaciju zaposlenika posebno na motivaciju za trening i prijenos znanja u radne zadatke kao jedan od glavnih ciljeva edukacije zaposlenika. Kvantitativno istraživanje je provedeno uz pomoć statističkih metoda koeficijenta korelacije i regresije. Koeficijent korelacije za usporedbu andragoških postavki i motivacije za trening iznosi 0.485 što označava manju ali statistički značajnu korelaciju prema p =0. Rezultati regresije pokazuju kako andragoške postavke objašnjavaju 25.7 % varijance. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.424 (B=0.424) jedinice, a prema p =0. Koeficijent korelacije andragoških postavki i transfera treninga iznosi 0.5589, što znači da se povećanjem andragoških postavki povećava i prijenos znanja u radne zadatke. Prema izračunu regresije poštivanjem andragoških postavki objašnjava se 34 % varijance transfera treninga. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.306 (B=0.306) jedinice, a prema p =0.
trening, metode, edukacija
nije evidentirano
engleski
Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika
Dizajn treninga se sastoji od planiranja sadržaja i metoda treninga te određivanja predznanja polaznika. Andragoške postavke označene kao aktivnosti za primjenu adekvatnih i jasnih primjera i stručnih izraza kod organizacije i izvođenja treninga te uklapanja prijašnjih znanja i iskustava polaznika poseban su segment u dizajniranju treninga. Na njima se može bazirati pravilan odabir i sadržaja i metoda poučavanja. Ovim se radom želi istražiti utječe li dizajn treninga kroz primjenu i postavljanje andragoških postavki na edukaciju zaposlenika posebno na motivaciju za trening i prijenos znanja u radne zadatke kao jedan od glavnih ciljeva edukacije zaposlenika. Kvantitativno istraživanje je provedeno uz pomoć statističkih metoda koeficijenta korelacije i regresije. Koeficijent korelacije za usporedbu andragoških postavki i motivacije za trening iznosi 0.485 što označava manju ali statistički značajnu korelaciju prema p =0. Rezultati regresije pokazuju kako andragoške postavke objašnjavaju 25.7 % varijance. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.424 (B=0.424) jedinice, a prema p =0. Koeficijent korelacije andragoških postavki i transfera treninga iznosi 0.5589, što znači da se povećanjem andragoških postavki povećava i prijenos znanja u radne zadatke. Prema izračunu regresije poštivanjem andragoških postavki objašnjava se 34 % varijance transfera treninga. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.306 (B=0.306) jedinice, a prema p =0.
training, methods, education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija