Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika (CROSBI ID 308006)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Požega, Željko ; Crnković, Boris ; Kovačić Mađarić, Korina Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika // Ekonomski vjesnik, (2020), II; 39-57

Podaci o odgovornosti

Požega, Željko ; Crnković, Boris ; Kovačić Mađarić, Korina

hrvatski

Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika

Dizajn treninga se sastoji od planiranja sadržaja i metoda treninga te određivanja predznanja polaznika. Andragoške postavke označene kao aktivnosti za primjenu adekvatnih i jasnih primjera i stručnih izraza kod organizacije i izvođenja treninga te uklapanja prijašnjih znanja i iskustava polaznika poseban su segment u dizajniranju treninga. Na njima se može bazirati pravilan odabir i sadržaja i metoda poučavanja. Ovim se radom želi istražiti utječe li dizajn treninga kroz primjenu i postavljanje andragoških postavki na edukaciju zaposlenika posebno na motivaciju za trening i prijenos znanja u radne zadatke kao jedan od glavnih ciljeva edukacije zaposlenika. Kvantitativno istraživanje je provedeno uz pomoć statističkih metoda koeficijenta korelacije i regresije. Koeficijent korelacije za usporedbu andragoških postavki i motivacije za trening iznosi 0.485 što označava manju ali statistički značajnu korelaciju prema p =0. Rezultati regresije pokazuju kako andragoške postavke objašnjavaju 25.7 % varijance. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.424 (B=0.424) jedinice, a prema p =0. Koeficijent korelacije andragoških postavki i transfera treninga iznosi 0.5589, što znači da se povećanjem andragoških postavki povećava i prijenos znanja u radne zadatke. Prema izračunu regresije poštivanjem andragoških postavki objašnjava se 34 % varijance transfera treninga. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.306 (B=0.306) jedinice, a prema p =0.

trening, metode, edukacija

nije evidentirano

engleski

Utjecaj dizajna treninga na edukaciju zaposlenika

Dizajn treninga se sastoji od planiranja sadržaja i metoda treninga te određivanja predznanja polaznika. Andragoške postavke označene kao aktivnosti za primjenu adekvatnih i jasnih primjera i stručnih izraza kod organizacije i izvođenja treninga te uklapanja prijašnjih znanja i iskustava polaznika poseban su segment u dizajniranju treninga. Na njima se može bazirati pravilan odabir i sadržaja i metoda poučavanja. Ovim se radom želi istražiti utječe li dizajn treninga kroz primjenu i postavljanje andragoških postavki na edukaciju zaposlenika posebno na motivaciju za trening i prijenos znanja u radne zadatke kao jedan od glavnih ciljeva edukacije zaposlenika. Kvantitativno istraživanje je provedeno uz pomoć statističkih metoda koeficijenta korelacije i regresije. Koeficijent korelacije za usporedbu andragoških postavki i motivacije za trening iznosi 0.485 što označava manju ali statistički značajnu korelaciju prema p =0. Rezultati regresije pokazuju kako andragoške postavke objašnjavaju 25.7 % varijance. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.424 (B=0.424) jedinice, a prema p =0. Koeficijent korelacije andragoških postavki i transfera treninga iznosi 0.5589, što znači da se povećanjem andragoških postavki povećava i prijenos znanja u radne zadatke. Prema izračunu regresije poštivanjem andragoških postavki objašnjava se 34 % varijance transfera treninga. Na svaku jedinicu promjene andragoških postavki motivacija se povećava za 0.306 (B=0.306) jedinice, a prema p =0.

training, methods, education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(II)

2020.

39-57

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost