Analiza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole (CROSBI ID 72797)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petravić, Ana ; Šenjug, Ana ; Ćurković, Natalija
hrvatski
Analiza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole
U radu se analiziraju rezultati vanjskog vrednovanja postignuća učenika njemačkog jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole koje je provedeno posredstvom nacionalnih ispita 2008. godine. Na slučajnom su uzorku analizirani učenički rezultati u jezičnim djelatnostima slušanja, čitanja i pisanja te je istražena njihova povezanost s nezavisnim varijablama poput obrazovne strukture roditelja, roda i dr. Provedena je i kvalitativna analiza pogrešaka u zadacima poluotvorenog i otvorenog tipa čime su utvrđene najučestalije poteškoće u pismenom izražavanju učenika ispitivanih dviju skupina. Iz rezultata istraživanja izvedene su preporuke za unapređenje nastave njemačkog jezika te za inicijalno obrazovanje i stručno obrazovanje učitelja njemačkog jezika.
poučavanje njemačkog jezika, osnovna škola, nacionalni ispiti, kvalitativna analiza
nije evidentirano
engleski
Analysis of the German language national exames in the grades 4 and 8 of the primary school
nije evidentirano
German language teaching, primary school, national exames, qualitative analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
62-116.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-21-1