Upravljanje potrošačkim garancijama (CROSBI ID 307946)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje potrošačkim garancijama
Kod kupaca jača predodžba o kvaliteti proizvoda ako im se ponudi neka garancija ili obećanje kvalitete. Europska politika zaštite potrošača uključuje pravo na zakonsko jamstvo (engl. legal consumer guarantee) za kupljeni proizvod u trajanju od dvije godine. Potrošač može od maloprodavača (ne proizvođača) unutar roka zakonskog jamstva, zatražiti besplatan popravak ili zamjenu, ili može zatražiti umanjenje cijene ili vraćanje plaćenog iznosa u potpunosti, za proizvod za koji se ispostavi da ima nedostatke ili je na njemu nastao kvar koji nije nastao krivnjom potrošača. Rezultati nedavnog istraživanja javnog mnijenja pokazuju kako je u Hrvatskoj samo 25 % potrošača upoznato s pravima iz zakonskog jamstva, dok je to na razini EU 40% potrošača. U članku se objašnjava koncept potrošačke garancije, kako je uređen i kako ga menadžment koristi kao marketinšku strategiju za privlačenje kupaca.
zakonsko jamstvo na proizvod, komercijalno jamstvo, EU, maloprodavač, marketinška strategija
nije evidentirano
engleski
Consumer guarantee management
nije evidentirano
legal product guarantee, commercial warranty, EU, marketing strategy
nije evidentirano