Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje potrošačkim garancijama (CROSBI ID 307946)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Upravljanje potrošačkim garancijama // Računovodstvo i financije, LXVIII (2022), 8; 96-99

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje potrošačkim garancijama

Kod kupaca jača predodžba o kvaliteti proizvoda ako im se ponudi neka garancija ili obećanje kvalitete. Europska politika zaštite potrošača uključuje pravo na zakonsko jamstvo (engl. legal consumer guarantee) za kupljeni proizvod u trajanju od dvije godine. Potrošač može od maloprodavača (ne proizvođača) unutar roka zakonskog jamstva, zatražiti besplatan popravak ili zamjenu, ili može zatražiti umanjenje cijene ili vraćanje plaćenog iznosa u potpunosti, za proizvod za koji se ispostavi da ima nedostatke ili je na njemu nastao kvar koji nije nastao krivnjom potrošača. Rezultati nedavnog istraživanja javnog mnijenja pokazuju kako je u Hrvatskoj samo 25 % potrošača upoznato s pravima iz zakonskog jamstva, dok je to na razini EU 40% potrošača. U članku se objašnjava koncept potrošačke garancije, kako je uređen i kako ga menadžment koristi kao marketinšku strategiju za privlačenje kupaca.

zakonsko jamstvo na proizvod, komercijalno jamstvo, EU, maloprodavač, marketinška strategija

nije evidentirano

engleski

Consumer guarantee management

nije evidentirano

legal product guarantee, commercial warranty, EU, marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXVIII (8)

2022.

96-99

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice