Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IMPROVING THE QUALITY OF SERVICE IN BUSINESS SERVICE-ORIENTED SYSTEMS BY REAL-TIME ADAPTATION (CROSBI ID 448719)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Trlin, Goran IMPROVING THE QUALITY OF SERVICE IN BUSINESS SERVICE-ORIENTED SYSTEMS BY REAL-TIME ADAPTATION / Ivan Zoraja (mentor); Split, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Trlin, Goran

Ivan Zoraja

engleski

IMPROVING THE QUALITY OF SERVICE IN BUSINESS SERVICE-ORIENTED SYSTEMS BY REAL-TIME ADAPTATION

U ovoj disertaciji razmatraju se različite strategije prilagodbe (engl. adaptation) za vrijeme izvođenja u cilju poboljšanja razine kvalitete usluge (engl. Quality of Service, QoS) u servisno-orijentiranim sustavima. Za primjenu ovih strategija, dizajnirali smo više tehnika nadzora i instrumentacije, koje su preduvjet za prikupljanje relevantnih informacija o nadziranom sustavu (engl. System under Monitoring, SuM). Prvi znanstveni doprinos u ovoj disertaciji je identifikacija najvažnijih sudionika u procesima nadzora i adaptacije, kao i glavnih komponenti sustava koji se nadziru. U ovom postupku specificirani su preduvjeti i zahtjevi za uspješno izvođenje nadzora i prilagodbe, uključujući i funkcionalne i nefunkcionalne zahtjeve. Drugi znanstveni doprinos u ovoj disertaciji je uspostava generalne arhitekture i dizajna programskog okvira (engl. framework) za nadzor i prilagodbu, i to na tri logičke razine: na razini alata, na adaptacijskoj razini, te na servisnoj razini. Predloženi programski okvir je implementiran u različitim okruženjima, s posebnim naglaskom na mobilne klijente s ograničenim resursima i servise u oblaku (engl. cloud services). Treći znanstveni doprinos u ovom radu je definiranje mehanizama nadzora, kao i tehnika, strategija, mjera i algoritama prilagodbe za uzimanje informacija iz sustava koji se nadzire te njihovog korištenja za izvođenje adekvatnih, dinamičkih akcija za vrijeme izvođenja, u cilju poboljšavanja kvalitete usluge u nadziranom sustavu. U zadnjem poglavlju ove disertacije, modeli, tehnike i algoritmi predstavljeni u ranijim poglavljima su testirani u različitim okruženjima u kojima su demonstrirali svoje mogućnosti dinamičkog poboljšavanja kvalitete usluge u nadziranim sustavima.

Service-oriented systems, service-oriented systems monitoring, adaptation in SOA system, improving QoS in SOA systems, SOA modelling

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

124

09.11.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo