Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko- komunikacijskom sektoru (CROSBI ID 448698)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Buntić, Luka Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko- komunikacijskom sektoru / Lazibat, Tonći (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Buntić, Luka

Lazibat, Tonći

hrvatski

Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko- komunikacijskom sektoru

U doktorskom radu „Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko-komunikacijskom sektoru“ istražuje se utjecaj odrednica dinamičkih sposobnosti i odrednica tržišnih čimbenika na adaptabilnost poslovnog modela poduzeća. Rad se sastoji od empirijskog i teorijskog dijela istraživanja. U teorijskom dijelu istraživanja istražuje se postojeća znanstvena literatura iz predmetnog područja, dok se kroz metodološke postupke pruža teorijska podloga za istraživanje endogenih i egzogenih utjecaja na poslovni model poduzeća. Nadalje, doktorska disertacija istražit će utjecaj adaptabilnosti poslovnog modela na poslovni rezultat poduzeća u brzo promjenjivu okruženju. Pretpostavka je rada kako je disruptivna inovacija ključna kritična prijetnja među tržišnim čimbenicima zbog koje poduzeća odlučuju stvoriti adaptabilan poslovni model kako bi se prilagodili tržištu na kojem posluju te svojim kupcima. Također, pretpostavka je i kako bi dinamičke sposobnosti zbog svojih karakteristika mogle biti ključni resurs poduzeća prilikom razvoja adaptabilnosti poslovnog modela, što još nije empirijski istraženo u znanstvenoj literaturi. U doktorskoj disertaciji statistički će se testirati navedeni istraživački model s pomoću metode strukturalnog modeliranja kako bi se odredila jačina utjecaja pojedinih varijabli. U znanstvenom istraživanju sudjelovala su poduzeća koja posluju u informacijsko-komunikacijskom sektoru na području Republike Hrvatske. Prikazani rezultati istraživanja mogli bi biti korisni u akademskoj zajednici zbog djelomičnog zatvaranja jaza u znanstvenoj literaturi te poslovnim subjektima u informacijsko- komunikacijskom sektoru zbog novih teorijskih spoznaja.

poslovni model, adaptabilnost, dinamičke sposobnosti, disrupcija

nije evidentirano

engleski

The impact of dynamic capabilities and market factors on the business model of a company in the information and communication industry

nije evidentirano

business model, market adaptability, dynamic capabilities, disruption

nije evidentirano

Podaci o izdanju

226

20.01.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano