Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko- komunikacijskom sektoru (CROSBI ID 448698)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Buntić, Luka
Lazibat, Tonći
hrvatski
Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko- komunikacijskom sektoru
U doktorskom radu „Utjecaj dinamičkih sposobnosti i tržišnih čimbenika na poslovni model poduzeća u informacijsko-komunikacijskom sektoru“ istražuje se utjecaj odrednica dinamičkih sposobnosti i odrednica tržišnih čimbenika na adaptabilnost poslovnog modela poduzeća. Rad se sastoji od empirijskog i teorijskog dijela istraživanja. U teorijskom dijelu istraživanja istražuje se postojeća znanstvena literatura iz predmetnog područja, dok se kroz metodološke postupke pruža teorijska podloga za istraživanje endogenih i egzogenih utjecaja na poslovni model poduzeća. Nadalje, doktorska disertacija istražit će utjecaj adaptabilnosti poslovnog modela na poslovni rezultat poduzeća u brzo promjenjivu okruženju. Pretpostavka je rada kako je disruptivna inovacija ključna kritična prijetnja među tržišnim čimbenicima zbog koje poduzeća odlučuju stvoriti adaptabilan poslovni model kako bi se prilagodili tržištu na kojem posluju te svojim kupcima. Također, pretpostavka je i kako bi dinamičke sposobnosti zbog svojih karakteristika mogle biti ključni resurs poduzeća prilikom razvoja adaptabilnosti poslovnog modela, što još nije empirijski istraženo u znanstvenoj literaturi. U doktorskoj disertaciji statistički će se testirati navedeni istraživački model s pomoću metode strukturalnog modeliranja kako bi se odredila jačina utjecaja pojedinih varijabli. U znanstvenom istraživanju sudjelovala su poduzeća koja posluju u informacijsko-komunikacijskom sektoru na području Republike Hrvatske. Prikazani rezultati istraživanja mogli bi biti korisni u akademskoj zajednici zbog djelomičnog zatvaranja jaza u znanstvenoj literaturi te poslovnim subjektima u informacijsko- komunikacijskom sektoru zbog novih teorijskih spoznaja.
poslovni model, adaptabilnost, dinamičke sposobnosti, disrupcija
nije evidentirano
engleski
The impact of dynamic capabilities and market factors on the business model of a company in the information and communication industry
nije evidentirano
business model, market adaptability, dynamic capabilities, disruption
nije evidentirano
Podaci o izdanju
226
20.01.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb