Interkulturalna dimenzija obrazovanja i vjeronauk u školama u Europi. Usporedba triju zemalja (CROSBI ID 716275)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea ; Barić, Denis
hrvatski
Interkulturalna dimenzija obrazovanja i vjeronauk u školama u Europi. Usporedba triju zemalja
u članku se propituje odnos vjeronauka u školama i interkulturalne dimenzije obrazovanja na primjeru i usporedbi triju zemalja: Švedske, njemačke savezne pokrajine Baden-Württemberg i Republike Hrvatske. Na temelju podataka o religijskoj pripadnosti stanovništva i utjecaja migracija na promjene u religijskom sastavu stanovništva svake od triju zemalja, analiziraju se pravni okviri vjeronauka i odrednice vjeronaučnih kurikuluma, posebno one koje se odnose na promicanje interkulturalnog i međureligijskog dijaloga, prihvaćanje različitosti, suzbijanje ksenofobije te promicanje društvene kohezije i mira. U odnosu na Republiku Hrvatsku također se propituju posljedice i značenje aktualnih promjena i tijekova za izobrazbu nastavnika vjeronauka.
Vjeronauk, interkulturalno obrazovanje, Švedska, Njemačka, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Intercultural Dimension of Education and Religious Education in Schools in Europe: Comparison of Three Countries
nije evidentirano
Religious Education, intercultural education, Sweden, Germany, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
133-150.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi. Zbornik radova
Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu
978-953-6420-40-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096