Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu (CROSBI ID 716261)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dilica, Kristina ; Miletić, Ines Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 220-233

Podaci o odgovornosti

Dilica, Kristina ; Miletić, Ines

hrvatski

Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu

Sažetak: Izazovi, reformske promjene i budućnost odgoja i obrazovanja zahtijevaju od učitelja svakodnevno otkrivanje novih metoda poučavanja i prilagodbe suvremenoj nastavi. Suvremeni pristupi poučavanju poput istraživačkog učenja, suradničkog učenja i projektne nastave pružaju mogućnost aktivnog uključivanja učenika u nastavni proces. Učenik samostalnim istraživanjem i suradnjom sa suučenicima otkriva i usvaja nove spoznaje te razvija vještine i kompetencije. Poučavanje povijesti ima ključnu ulogu za razvoj i razumijevanje uzroka i posljedica svijeta koji nas okružuje. Kako je kurikul nastave povijesti ograničen brojem sati, uključuju se ostali predmeti u poučavanje holokausta. Uključivanjem umjetnosti (književnost, film i glazba) tema se proširuje i potiče učenike na dodatna istraživanja, razmišljanja i aktualizaciju. Ti povijesni događaji ostavili su brojne posljedice na svim područjima društvenog razvoja, od znanosti do umjetnosti, a da bi učenici to mogli što bolje razumjeti, važno ih je sagledati i s aspekta umjetničkih tvorevina koje su na tu temu nastajale godinama kasnije s istim ciljem kao i samo poučavanje – kultura sjećanja i osvješćivanje tragičnih događaja koji se više nikad ne smiju ponoviti. Film i glazba su jedni od najvažnijih elemenata u poučavanju, posebno u projektnoj nastavi. Nadalje, kroz pregled i analizu dostupne domaće i strane stručne i znanstvene literature dat ćemo uvid u važnost poučavanja uzroka i posljedica holokausta, njihovog povezivanja sa sadašnjošću i aktualnim problemima. Na primjeru projektnog dana ostvarenog u nastavi istaknut će se pozitivni i negativni aspekti ovakve metode nastave i dati smjernice za unaprjeđenje osnovnoškolskog obrazovanja te razvoj međupredmetnih tema koje uključuju poučavanje o holokaustu. Cilj ovog rada je kroz prikazani koncept u praksi ukazati na mogućnosti koje inovativne metode poučavanja pružaju unutar međupredmetnih tema i prikazati važnost suradničkog učenja i korištenja audio-vizualnih medija kao odgovor na obrazovne potrebe današnjih učenika.

film ; glazba ; holokaust ; poučavanje ; projektna nastava ; vizualne umjetnosti

nije evidentirano

engleski

Film, Music And Visual Arts: An Interdisciplinary Approach To Teaching The Holocaust

nije evidentirano

film ; music ; Holocaust ; teaching ; project-based learning ; visual arts

nije evidentirano

Podaci o prilogu

220-233.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-43-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika), Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost

Poveznice