Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

MaaS (CROSBI ID 307682)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Juričić, D. ; Maršanić, R. MaaS // Tim4pin magazin, (2021), 6; 84-88

Podaci o odgovornosti

Juričić, D. ; Maršanić, R.

hrvatski

MaaS

Nakon približno desetgodišnje neposredne prakse u provedbi projekata iz okvira koncepcije pametnih gradova, može se jasnije razlučiti razlika između pojma pametnih gradova u svrhu političke promocije, osobito u razdoblju prije izbora, i same svrhe ideje pametnih i održivih gradova. Eksploatacija ideje pametnih gradova u svrhu političke promocije je uspješna ponajviše zbog velike asimetrije razumijevanja tog pojma od strane široke javnosti i javne administracije koja postaje agencijski dobitnik. Međutim, prava svrha je oblikovanje gradova u kojima žive zadovoljni ljudi, kojima se isporučuju javne usluge s najboljom vrijednosti za novac, u kojima je učinak digitalizacije takav da je građanima javna administracija neprimjetna. U pogledu mobilnosti, u pametnim i održivim gradovima javni je transport multimodalan, povezan, digitalan, otvoren i s javno dostupnim podatcima, usmjeren na korisnika i s jednostavnim, kompetetivnim, priušljivim i dostupnim tarifama. Radi se o ideji mobilnosti kao usluge isporučene građanima (Mobility as a Service – MaaS).

Mobilnost kao usluga – MaaS ; pametni gradovi ; javni transport ; vrijednost za novac

nije evidentirano

engleski

MaaS

nije evidentirano

Mobility as a service - MaaS ; smart cities ; public transport ; value for money

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(6)

2021.

84-88

objavljeno

1848-7610

Povezanost rada

Ekonomija