Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi (CROSBI ID 716255)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Linardić, Letricija ; Licul, Nina Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi // Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea / Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar (ur.). Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Linardić, Letricija ; Licul, Nina

hrvatski

Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi

U ovom ekspletivnom radu pobliže se predstavlja i raspravlja o metodama rada suvremenih umjetnika/ umjetnica u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od samoga krajnjeg rezultata. Svrha rada je steći uvid u važnost odabira metode i procesa izrade umjetničkog djela kod umjetnika/umjetnica kako bi objasnili koncept i metode korištene u radu sa studentima u razvoju umjetničkih projekata. Namjera je analizirati koncepte, procese i metode rada kroz prikaz nastavnih metoda u različitim oblicima rada sa studentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke koji mogu poslužiti u svrhu postizanja kvalitete studentskog rada, osvještavanju studenata, introspekciji, povećanoj mentalnoj i fizičkoj aktivnosti, individualnosti, razvoju kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe, pod nazivom „(Do)živjeti drugačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji

umjetničke metode, umjetnički postupci, umjetnička nastava, umjetničko djelo, inkluzija

nije evidentirano

engleski

Inclusive and sensory methods of work in art teaching

nije evidentirano

artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar

Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija

978-86-88591-33-1

Podaci o skupu

Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes

predavanje

25.11.2021-26.11.2021

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Likovne umjetnosti

Poveznice