Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi (CROSBI ID 716255)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Linardić, Letricija ; Licul, Nina
hrvatski
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi
U ovom ekspletivnom radu pobliže se predstavlja i raspravlja o metodama rada suvremenih umjetnika/ umjetnica u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od samoga krajnjeg rezultata. Svrha rada je steći uvid u važnost odabira metode i procesa izrade umjetničkog djela kod umjetnika/umjetnica kako bi objasnili koncept i metode korištene u radu sa studentima u razvoju umjetničkih projekata. Namjera je analizirati koncepte, procese i metode rada kroz prikaz nastavnih metoda u različitim oblicima rada sa studentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke koji mogu poslužiti u svrhu postizanja kvalitete studentskog rada, osvještavanju studenata, introspekciji, povećanoj mentalnoj i fizičkoj aktivnosti, individualnosti, razvoju kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe, pod nazivom „(Do)živjeti drugačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji
umjetničke metode, umjetnički postupci, umjetnička nastava, umjetničko djelo, inkluzija
nije evidentirano
engleski
Inclusive and sensory methods of work in art teaching
nije evidentirano
artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-26.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija
978-86-88591-33-1
Podaci o skupu
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes
predavanje
25.11.2021-26.11.2021
Beograd, Srbija