„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici (CROSBI ID 716253)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Begić, Amir
hrvatski
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici
Suvremena nastava koja je usmjerena na studenta teži raznovrsnijim i učinkovitijim pristupima, metodama, nastavnim strategijama i oblicima nastave. Jedan od oblika nastave, koji je ujedno i poželjna nadopuna učioničke nastave, je izvanučionička nastava. Svrha međusobnog nadopunjavanja učioničke i izvanučioničke nastave je kvalitetan odgojno-obrazovni proces. Osim toga, izvanučionička nastava doprinosi razvijanju znanja i vještina na način koji obogaćuje svakodnevno iskustvo učenja u učionici. Rezultati nekih istraživanja ukazuju na to da je posjećivanje različitih mjesta pozitivno iskustvo za studente, ali i nastavnike i da takva iskustva potiču razvoj emocionalnih veza s onim sadržajima i aktivnostima koji se odvijaju u učionici. U ovom radu, osim promišljanja o ulozi izvanučioničke nastave u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama, prikazana je izvanučionička nastava koja se izvodi u okviru kolegija Pedagogija na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku. Riječ je o posjetima sljedećim ustanovama u gradu Osijeku: Centru za odgoj i obrazovanje Ivan Štark, Osječkom centru za inkluziju i Udruzi za terapiju i aktivnosti pomoću konja MOGU Osijek. Ujedno, navedena su iskustva studenata i njihova mišljenja o izvanučioničkoj nastavi koju su imali prilike polaziti. Ovakva iskustvena nastava potakla je zanimanje studenata za bavljenjem takvim pedagoškim radom u budućoj karijeri. Njihove pozitivne reakcije na ovakvu „nešto drugačiju“ nastavu ohrabrenje su za nastavnike koji izvanučioničku nastavu već prakticiraju, ali i mogući poticaj onima koji se na to još nisu odvažili.
izvanučionička nastava, kolegij Pedagogija, studenti, visokoškolske ustanove.
nije evidentirano
engleski
„A little bit different“ teaching: outdoor teaching as a supplement to classroom teaching
nije evidentirano
outdoor teaching, Pedagogy course, students, higher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
16-30.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-43-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096