Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno- pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta (CROSBI ID 716252)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno- pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 366-385

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno- pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta

Visokoškolske ustanove trebale bi omogućiti organiziranje sveučilišne nastave u kojoj se studente potiče na preuzimanje aktivne uloge u procesu učenja, a to znači da bi danas dominantna paradigma podučavanja na visokoškolskim ustanovama trebala biti nastava usmjerena na studenta. Također, vrednovanje i ocjenjivanje studenata trebali bi biti u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta, a to znači da se vrednuje i ocjenjuje sam proces učenja, tj. Aktivnost studenta, a ne isključivo usvojene činjenice ili gotov uradak ostvaren od strane studenta. Nastava usmjerena na studenta nije još dovoljno prepoznata i prihvaćena u praksi sveučilišne nastave te je i dalje u velikoj mjeri zastupljena tradicionalna nastava, tj. Nastava usmjerena na nastavnika. Sveučilišni nastavnik je odgovoran za svoj nastavnički rad i permanentno usavršavanje u području nastavničkih kompetencija kako bi mogao odabrati i primijeniti odgovarajuće nastavne strategije, metode i postupke koji bi omogućili aktivno učenje studenata. Projektna metoda je u skladu sa zahtjevima paradigme nastave usmjerene na studenta i omogućuje iskustveno učenje. U ovom radu prikazat će se nekoliko primjera iz prakse u razdoblju od 2014. do 2019. godine, tj. Realizacija projektne metode u sveučilišnoj nastavi glazbeno- pedagoških predmeta: Metodike nastave teorijskih glazbenih predmeta, Pedagoške prakse nastave teorijskih glazbenih predmeta, Metodike nastave glazbe općeobrazovnih škola I i Metodike nastave glazbene kulture II. Studenti studija Glazbena pedagogija i Učiteljskog studija u Osijeku bili su uključeni u pripremu i realizaciju glazbeno- pedagoških projekata pod sljedećim nazivima: Glazba i igra, Filmska glazba, Stvaralaštvo Franje Krežme kao doprinos „Europskoj godini kulturne baštine 2018.“, Tempo, Vrijeme i glazba, Božićnim pjesmama putujemo Hrvatskom, Sunce i glazba i Valovi u glazbi. Navedeni projekti omogućili su ostvarivanje zadanih ishoda učenja glazbeno-pedagoških predmeta sa svrhom razvijanja i stjecanja stručnih i pedagoških kompetencija studenata.

nastava glazbeno-pedagoških predmeta, nastava usmjerena na studenta, projektna metoda, studenti

Suorganizator simpozija i sunakladnik zbornika: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

engleski

Project method in university teaching of music- pedagogical subjects in accordance with the paradigm of student-centered teaching

nije evidentirano

teaching of music-pedagogical subjects, student-centered teaching, project method, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

366-385.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-43-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija