Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja socijalne kompetencije u nastavi (CROSBI ID 716104)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Varga, Rahaela Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja socijalne kompetencije u nastavi // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana et al. (ur.). 2021. str. 83-93

Podaci o odgovornosti

Varga, Rahaela

hrvatski

Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja socijalne kompetencije u nastavi

Polazeći od važnosti razvoja učeničke socijalne kompetencije nastavom i intencije njezina mjerenja, propituje se kakva učenička ponašanja u nastavi su pokazatelji socijalne kompetencije – iz horizontalne i vertikalne perspektive. Prva se perspektiva odnosi na gledište vršnjaka, a druga na gledište učitelja kao profesionalaca. Cilj je istraživanja, stoga, bio utvrditi postoje li razlike u učeničkom i učiteljskom poimanju socijalne kompetencije u nastavi. Rezultati pokazuju kako postoji više statistički značajnih razlika nego sličnosti između horizontalne i vertikalne procjene. Konkretnije, učenici se s učiteljima se slažu da se socijalna kompetencija kod učenika u nastavi prepoznaje po pokazateljima koji djelomično opisuju odnos prema drugim učenicima i odnos prema sebi. Najviše je razlika u procjeni učeničkog odnosa prema učitelju i odnosu prema kurikulumu nastave, iz čega se zaključuje da je pri procjeni učeničke socijalne kompetencije nužno primijeniti triangulaciju procjenitelja.

mjerenje socijalne kompetencije, nastava, procjena, učenik, učitelj

nije evidentirano

engleski

Indicators of Social Competence from the Perspective of Students and Teachers

nije evidentirano

measuring social competence, teaching, assessment, student, teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-93.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

1847-6899

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija