Jezična kompetencija učenika u ranom učenju njemačkoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 490677)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bagarić, Vesna
hrvatski
Jezična kompetencija učenika u ranom učenju njemačkoga kao stranoga jezika
U radu se predstavlja istraživanje o razlikama u jezičnoj kompetenciji učenika koji su njemački jezik počeli učiti u prvom razredu osnovne škole, dakle sa 6 ili 7 godina i onih koji su njemački jezik počeli učiti u četvrtom razredu osnovne škole, tj. s 10 ili 11 godina. Istraživanje je provedeno u prvoj skupini ispitanika nakon osam, a u drugoj nakon pet godina učenja njemačkoga jezika. U svim promatranim aspektima jezičnoga znanja ispitanici uključeni u eksperimentalni program ranoga učenja njemačkoga jezika postigli su bolje rezultate, što upućuje na zaključak o opravdanosti ranijega početka učenja njemačkoga kao stranoga jezika.
Rano učenje stranoga jezika; jezična kompetencija
nije evidentirano
engleski
Language competence of young learners of German as a foreign language
nije evidentirano
Early beginning in foreign language learning; language competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
205-216.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas: dijete i učenje hrvatskoga jezika: dijete i učenje stranoga jezika
Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Visoka učiteljska škola u Osijeku
Podaci o skupu
1. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i učenje stranoga jezika
predavanje
29.11.2001-29.11.2001
Osijek, Hrvatska