Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 118594

Jezična kompetencija učenika u ranom učenju njemačkoga kao stranoga jezika


Bagarić, Vesna
Jezična kompetencija učenika u ranom učenju njemačkoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas: dijete i učenje hrvatskoga jezika: dijete i učenje stranoga jezika / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. str. 205-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


Naslov
Jezična kompetencija učenika u ranom učenju njemačkoga kao stranoga jezika
(Language competence of young learners of German as a foreign language)

Autori
Bagarić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Dijete i jezik danas: dijete i učenje hrvatskoga jezika: dijete i učenje stranoga jezika / Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002, 205-216

Skup
STRUČNO-ZNANSTVENI SKUP DIJETE I JEZIK DANAS

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Rano učenje stranoga jezika; jezična kompetencija
(Early beginning in foreign language learning; language competence)

Sažetak
U radu se predstavlja istraživanje o razlikama u jezičnoj kompetenciji učenika koji su njemački jezik počeli učiti u prvom razredu osnovne škole, dakle sa 6 ili 7 godina i onih koji su njemački jezik počeli učiti u četvrtom razredu osnovne škole, tj. s 10 ili 11 godina. Istraživanje je provedeno u prvoj skupini ispitanika nakon osam, a u drugoj nakon pet godina učenja njemačkoga jezika. U svim promatranim aspektima jezičnoga znanja ispitanici uključeni u eksperimentalni program ranoga učenja njemačkoga jezika postigli su bolje rezultate, što upućuje na zaključak o opravdanosti ranijega početka učenja njemačkoga kao stranoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)