Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 118591

Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?


Bagarić, Vesna
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard (ur.).
Zagreb-Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003. str. 17-28 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?
(Implicit or explicit foreign language learning and teaching?)

Autori
Bagarić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard - Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003, 17-28

Skup
XV. SAVJETOVANJE HRVATSKOGA DRUŠTVA ZA PRIMIJENJENU LINGVISTIKU - PSIHOLINGVISTIKA I KOGNITIVNA ZNANOST U HRVATSKOJ PRIMIJENJENOJ LINGVISTICI

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.-19.05.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Implicitno i eksplicitno učenje i poučavanje; jezična svjesnost; jezična kompetencija
(Implicit and explicit learning and teaching; language awareness; language competence)

Sažetak
Uvođenjem komunikacijskog pristupa u nastavu stranih jezika istaknuta je veća važnost implicitnog (podsvjesnog) u odnosu prema eksplicitnom (svjesnom) učenju i poučavanju stranog jezika. S obzirom na ovu činjenicu postavilo se pitanje o ulozi svjesnih procesa u učenju stranog jezika. U ovom članku predstavljeni su rezultati istraživanja o odnosu jednog od aspekata jezične svjesnosti &#8211 ; gramatičke svjesnosti i uspjeha učenika u učenju engleskog i njemačkog kao stranog jezika, te metodičke implikacije spoznaja proisteklih iz rezultata istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)