Brendiranje i umjetnost: Fenomen brendiranja umjetničkoga identiteta (CROSBI ID 448513)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Ostrman, Tomislav
Rončević, Igor ; Jelinčić, Daniela Angelina
hrvatski
Brendiranje i umjetnost: Fenomen brendiranja umjetničkoga identiteta
Cilj ovog istraživanja je detekcija brend alata koji mogu pomoći umjetniku u izgradnji umjetničkog i tržišnog identiteta. Temeljem detektiranih brend alata, moguće je stvoriti preporuke za brendiranje hrvatskih umjetnika, a posljedično i pomoći u stvaranju identitetskog sustava hrvatske umjetnosti. Prema tome, ovo istraživanje prvenstveno teži doprinijeti brendiranju umjetnika i umjetnosti. Kako bi se to dokazalo, u radu je izložen pregled teorije brendiranja nadopunjen primjerima umjetnika za koje se može reći da su sami po sebi postali brend, a ujedno doprinijeli i brendiranju zemalja iz kojih dolaze. Metode koje su korištene u ovom radu podrazumijevaju pregled literature, analizu slučaja, deskriptivnu metodu te metode analize i sinteze. Koristili su se i internet izvori. U tom smislu, u pregledu teorije korištene su metode pregleda literature i internet izvora (desk research), dok se do izravnog istraživačkog doprinosa rada došlo deskriptivnom metodom te analizom slučaja vlastitog brenda „Mornari&Fućkalice“. Zaključno kao rezultat istraživanja preporučeni su art brend alati, a koji se odnose na preduvjete za uspješno brendiranje. Tako su detektirani kvaliteta umjetničkog djela, cijena, prikladni marketinški kanali i mediji promocije te podrška struke.
hrvatska umjetnost, hrvatska proizvodnja, hrvatski brend, brendiranje, hand made hrvatski suvenir, hrvatski mornar
nije evidentirano
engleski
Branding and Art: THE Branding Phenomenon of Artistic Idnetity
nije evidentirano
Croatian art, Croatian production, Croatian brand, branding, hand made Croatian souvenir, Croatian sailor
nije evidentirano
Podaci o izdanju
115
27.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija likovnih umjetnosti
Zagreb