Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista (CROSBI ID 448508)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šimić, Katarina Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista / Mikić, Anto ; Uldrijan, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Šimić, Katarina

Mikić, Anto ; Uldrijan, Ivan

hrvatski

Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista

Poduzetništvo je važan aspekt društva. Ono je društveni i gospodarski pokretač, donosi nova radna mjesta, potiče inovativnost i pridonosi sveukupnom napretku i razvoju nekog društva. Masovni mediji, kojima pripadaju i dnevne novine, igraju veliku ulogu u tome kako će javnost percipirati i prihvatiti poduzetništvo, stoga nije svejedno koliko i kako će se izvještavati o poduzetništvu i poduzetničkim temama. Cilj rada bio je ispitati prisutnost tj. pojavnost poduzetništva u hrvatskim dnevnim novinama za što su odabrani Jutarnji list i Večernji list kao jedne od najprodavanijih i najpoznatijih dnevnih novina u Republici Hrvatskoj. Kvantitativnom analizom sadržaja analiziran je 31 broj Jutarnjeg lista i 31 broj Večernjeg lista u razdoblju od 1. ožujka do 31. ožujka 2021. godine. Analizirano je kako se izvještava o poduzetništvu, koje su novinarske vrste korištene, tko su autori članaka te kakve su funkcije članaka o poduzetništvu. Također se željelo istražiti kakva je vrsta grafičke opreme korištena, kakvi su naslovi i teme članaka, izvori koji su korišteni kao i kakva je vrijednosna orijentacija priloga prema poduzetništvu. Ukupno je analizirano 263 članaka i to 143 članaka iz Jutarnjeg lista i 120 članaka iz Večernjeg lista. Rezultati su pokazali kako je poduzetništvo tema koja je značajno zastupljena u analiziranim dnevnim novinama, a otkriveno je i kako se o poduzetništvu izvještava pretežno pozitivno.

poduzetništvo ; gospodarstvo ; masovni mediji ; dnevne novine ; Večernji list ; Jutarnji list

nije evidentirano

engleski

Representation of entrepreneurship in the Croatian print media: content analysis of Večernji list and Jutarnji list

nije evidentirano

entrepreneurship ; economy ; mass media ; daily newspapers ; Večernji list ; Jutarnji list

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

17.02.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice