Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama (CROSBI ID 307226)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Korda Orlović, Karmen ; Kralj, Verica
hrvatski
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama
Društvene mreže postale su neizostavno sredstvo komuniciranja i informiranja velikog dijela stanovništva. Prednosti, ali i nedostatke, njihova korištenja prepoznali su stručnjaci različitih profila, uključujući i one iz sustava (javnog) zdravstva koji sve češće koriste društvene mreže u svojim kampanjama. Ovim radom sažeto se prikazuju neki poznati podaci o korištenju društvenih mreža u javnozdravstvenim kampanjama, njihove prednosti i nedostaci, kao i mjerenje učinkovitosti i neke temeljene stavke na koje treba obratiti pozornost prilikom izrade javnozdravstvene kampanje za društvene mreže. Također, opisuje se javnozdravstvena kampanja provedena od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo povodom Svjetskog dana srca 2021. godine te se prikazuju neki rezultati iste. Društvene mreže sve se češće koriste u javnozdravstvenim kampanjama, ali potrebno je provesti još dosta istraživanja njihove učinkovitosti kako bi se sa sigurnošću moglo tvrditi što funkcionira, za koga i u kojim uvjetima.
društvene mreže, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje
nije evidentirano
engleski
Public health campaigns on social media platforms
nije evidentirano
social media, public health campaign, campaign reach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita