Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti? (CROSBI ID 715903)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Ćurković, Natalija
hrvatski
Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti?
Darovitost učenika mogu procjenjivati učitelji, roditelji, vršnjaci ili sami učenici. Ključno pitanje za praktičare i istraživače u polju darovitosti jest čija procjena je najpreciznija. Kroz ovo predavanje razjasnit ćemo korisnost upotrebe više različitih metoda i izvora procjene prilikom utvrđivanja darovitosti, posebno kada su vrijeme i resursi ograničeni.
darovitost, procjena, nominacije
nije evidentirano
engleski
Who is the most successful in assessing giftedness in mathematics?
nije evidentirano
giftedness, assessment, nominations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
pozvano predavanje
10.12.2021-11.12.2021
Split, Hrvatska