Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi (CROSBI ID 448423)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gubo, Katarina
Butković, Ana
hrvatski
Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi
U ovom diplomskom radu ispitan je odnos demografskih varijabli i razine kulturne inteligencije u kontekstu učenja francuskog jezika u srednjoj školi. Istraživanje je provedeno u dvije srednje škole u Zagrebu : Gornjogradska gimnazija i XVIII. gimnazija (N = 92). U istraživanju anonimno su sudjelovali učenici koji uče francuski jezik i oni koji ga ne uče. Rezultati su pokazali da nema razlika između dvije skupine učenika na području mjerenja kulturne inteligencije. S ukupnim rezultatom mjerne skale kulturne inteligencije povezani su prosjek engleskog jezik i broj posjećenih država. Obje stavke najviše su povezane s razinom metakognitivne, motivacijske i kognitivne kulturne inteligencije. U posljednjoj analizi zaključili smo da učenici koji uče francuski jezik u većini se slažu s tvrdnjama koje se odnose na motiviranost učenja francuskog jezika. Najmanje se slažu s tvrdnjama koje se odnose na uporabu francuskog jezika van škole te na poteškoće u pisanju i čitanju francuskog jezika.
kulturna inteligencija ; demografske vrijednosti ; međukulturalna kompetencija ; francuski jezik
nije evidentirano
engleski
Learning French language in high school age
nije evidentirano
cultural intelligence ; demographic values ; intercultural competence ; French language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
31.08.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb