Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi (CROSBI ID 448423)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gubo, Katarina Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi / Butković, Ana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Gubo, Katarina

Butković, Ana

hrvatski

Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi

U ovom diplomskom radu ispitan je odnos demografskih varijabli i razine kulturne inteligencije u kontekstu učenja francuskog jezika u srednjoj školi. Istraživanje je provedeno u dvije srednje škole u Zagrebu : Gornjogradska gimnazija i XVIII. gimnazija (N = 92). U istraživanju anonimno su sudjelovali učenici koji uče francuski jezik i oni koji ga ne uče. Rezultati su pokazali da nema razlika između dvije skupine učenika na području mjerenja kulturne inteligencije. S ukupnim rezultatom mjerne skale kulturne inteligencije povezani su prosjek engleskog jezik i broj posjećenih država. Obje stavke najviše su povezane s razinom metakognitivne, motivacijske i kognitivne kulturne inteligencije. U posljednjoj analizi zaključili smo da učenici koji uče francuski jezik u većini se slažu s tvrdnjama koje se odnose na motiviranost učenja francuskog jezika. Najmanje se slažu s tvrdnjama koje se odnose na uporabu francuskog jezika van škole te na poteškoće u pisanju i čitanju francuskog jezika.

kulturna inteligencija ; demografske vrijednosti ; međukulturalna kompetencija ; francuski jezik

nije evidentirano

engleski

Learning French language in high school age

nije evidentirano

cultural intelligence ; demographic values ; intercultural competence ; French language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

31.08.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Psihologija