Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z (CROSBI ID 307141)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dlačić, Jasmina ; Franulović, Ana Maria ; Sredl, Katherine C. Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z // Sarajevo business and economics review, 39 (2021), 77-93

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina ; Franulović, Ana Maria ; Sredl, Katherine C.

hrvatski

Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z

Održivi razvoj postao je prioritet u razvoju društva. Navedeno se reflektira i na potrošače koji postaju svjesni važnosti donošenja održivih odluka. S druge strane modna je industrija identificirana kao veliki zagađivač okoliša zbog načina proizvodnje, odlaganja dotrajalih proizvoda ili raspolaganja neprodanim proizvodima. Stoga dolazi do usmjeravanja odluka potrošača prema kupnji održivih modnih proizvoda. Svrha je ovog rada istražiti ponašanje Generacije Y i Z vezano uz održive modne proizvode. Istraživanje je provedeno na 95 pripadnika Generacije Y i Z u Republici Hrvatskoj putem anketnog upitnika, a u pitanjima su se upotrebljavale ljestvice iz prethodnih istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju na to da je potrošačima prilikom odabira održivih modnih proizvoda važno da podupiru lokalne proizvođače te da postoji pravičnost u proizvodnom procesu. Uočena je relativno niska razina potrebe recikliranja modne odjeće, a pri tome ako se i odluče na to, najčešće se dotrajale i nepotrebne modne proizvode proslijedi rodbini ili prijateljima. Nadalje, potrošačima Generacije Y i Z važno je da je modni proizvod cjenovno prihvatljiv, da postoji veliki izbor odjevnih predmeta te da modni proizvodi prate aktualne modne trendove. U radu su istaknute i implikacije za voditelje marketinga.

održivi marketing ; održivi modni proizvodi ; ponašanje potrošača ; održiva potrošnja ; ekološka osviještenost

nije evidentirano

engleski

Sustainable fashion products as the future of fashion: Perception of sustainable fashion products among young adults

nije evidentirano

sustainable marketing ; sustainable fashion products ; consumer behaviour ; sustainable consumption ; ecological awareness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

2021.

77-93

objavljeno

1986-5473

2303-839X

Povezanost rada

Ekonomija