Osna simetrija u početnoj nastavi Matematike (CROSBI ID 715770)
Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje
Podaci o odgovornosti
Vranić, Sanja ; Horak, Valentina
hrvatski
Osna simetrija u početnoj nastavi Matematike
Prije nego što ih se nauči konceptu osne simetrije, rotacije i translacije, djeca ih intuitivno upoznaju kroz svakodnevno iskustvo. U ovom se radu analizira u kojoj mjeri se preslikavanja ravnine pojavljuju u hrvatskom kurikulumu i drugim nacionalnim kurikulumima za nastavni predmet Matematika kod osnovnoškolskog uzrasta, posebice u razrednoj nastavi. Cilj rada jest dati pregled dosadašnjih istraživanja kako se navedeni geometrijski koncepti razvijaju. Naglasak je stavljen na osnu simetriju kao najjednostavniju i osnovnu izometriju ravnine te su dani primjeri dobre prakse za njeno uvođenje u početnoj nastavi Matematike.
preslikavanja ravnine ; izometrije ; osna simetrija ; os simetrije ; osnosimetrični likovi ; početna nastava Matematike
nije evidentirano
engleski
Axial symmetry in the initial teaching of Mathematics
nije evidentirano
geometric transformations ; isometry ; axial symmetry ; axis of symmetry ; symmetric figures ; primary mathematics instruction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
329-340.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
12. stručno-metodički skup za učitelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra
predavanje
11.11.2021-12.11.2021
Pula, Hrvatska