Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osna simetrija u početnoj nastavi Matematike (CROSBI ID 715770)

Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje

Vranić, Sanja ; Horak, Valentina Osna simetrija u početnoj nastavi Matematike // Zbornik radova - 12. stručno-metodički skup za učitelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra. 2021. str. 329-340

Podaci o odgovornosti

Vranić, Sanja ; Horak, Valentina

hrvatski

Osna simetrija u početnoj nastavi Matematike

Prije nego što ih se nauči konceptu osne simetrije, rotacije i translacije, djeca ih intuitivno upoznaju kroz svakodnevno iskustvo. U ovom se radu analizira u kojoj mjeri se preslikavanja ravnine pojavljuju u hrvatskom kurikulumu i drugim nacionalnim kurikulumima za nastavni predmet Matematika kod osnovnoškolskog uzrasta, posebice u razrednoj nastavi. Cilj rada jest dati pregled dosadašnjih istraživanja kako se navedeni geometrijski koncepti razvijaju. Naglasak je stavljen na osnu simetriju kao najjednostavniju i osnovnu izometriju ravnine te su dani primjeri dobre prakse za njeno uvođenje u početnoj nastavi Matematike.

preslikavanja ravnine ; izometrije ; osna simetrija ; os simetrije ; osnosimetrični likovi ; početna nastava Matematike

nije evidentirano

engleski

Axial symmetry in the initial teaching of Mathematics

nije evidentirano

geometric transformations ; isometry ; axial symmetry ; axis of symmetry ; symmetric figures ; primary mathematics instruction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

329-340.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

12. stručno-metodički skup za učitelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra

predavanje

11.11.2021-12.11.2021

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika