Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos i razvoj pojma o sebi i samopoštovanja kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 306833)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Marinac, Ana Maria Odnos i razvoj pojma o sebi i samopoštovanja kod učenika osnovne škole // Foo2rama, 5 (2021), 5; 87-99

Podaci o odgovornosti

Marinac, Ana Maria

hrvatski

Odnos i razvoj pojma o sebi i samopoštovanja kod učenika osnovne škole

U ovome radu razrađen je pojam slike o sebi i samopoštovanja koje iz toga proizlazi. U radu je korištena starija i novija literatura domaćih i stranih autora te rezultati brojnih empirijskih istraživanja kako bi se što bolje razradilo određenje, dobilo uvid u razvoj pojma o sebi i samopoštovanja te istaknulo na koji način škola utječe na razvoj tih bitnih obilježja. Uzevši u obzir da je rano školsko doba najvažnije za razvoj samopoštovanja, važno je naglasiti ulogu učitelja te pronalaziti načine za razvoj pozitivne slike o sebi kod učenika, pri tome analizirajući i samoupozoravajući na što sve pozitivna ili negativna slika utječe. Analiza i prikaz različitih empirijskih istraživanja te stajališta brojnih autora daju odgovor na to što učitelj može činiti i na koji način je potrebno pristupiti učeniku za razvoj pozitivne slike o sebi i stjecanje visokog samopoštovanja.

pojam o sebi ; slika o sebi ; samopoštovanje ; učitelj ; škola

nije evidentirano

engleski

Attitude and development of self-concept and self- esteemin primary school students

nije evidentirano

self-concept, self-image, self-esteem, teacher, school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (5)

2021.

87-99

objavljeno

2623-9426

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice