Odnos i razvoj pojma o sebi i samopoštovanja kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 306833)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marinac, Ana Maria
hrvatski
Odnos i razvoj pojma o sebi i samopoštovanja kod učenika osnovne škole
U ovome radu razrađen je pojam slike o sebi i samopoštovanja koje iz toga proizlazi. U radu je korištena starija i novija literatura domaćih i stranih autora te rezultati brojnih empirijskih istraživanja kako bi se što bolje razradilo određenje, dobilo uvid u razvoj pojma o sebi i samopoštovanja te istaknulo na koji način škola utječe na razvoj tih bitnih obilježja. Uzevši u obzir da je rano školsko doba najvažnije za razvoj samopoštovanja, važno je naglasiti ulogu učitelja te pronalaziti načine za razvoj pozitivne slike o sebi kod učenika, pri tome analizirajući i samoupozoravajući na što sve pozitivna ili negativna slika utječe. Analiza i prikaz različitih empirijskih istraživanja te stajališta brojnih autora daju odgovor na to što učitelj može činiti i na koji način je potrebno pristupiti učeniku za razvoj pozitivne slike o sebi i stjecanje visokog samopoštovanja.
pojam o sebi ; slika o sebi ; samopoštovanje ; učitelj ; škola
nije evidentirano
engleski
Attitude and development of self-concept and self- esteemin primary school students
nije evidentirano
self-concept, self-image, self-esteem, teacher, school
nije evidentirano