Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjere za unapređenje digitalne pismenosti u članicama EU-a (CROSBI ID 306807)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bejaković, Predrag Mjere za unapređenje digitalne pismenosti u članicama EU-a // Radno pravo, 24 (2022), 2; 57-62

Podaci o odgovornosti

Bejaković, Predrag

hrvatski

Mjere za unapređenje digitalne pismenosti u članicama EU-a

Digitalne vještine, posebno digitalna pismenost, važan su čimbenik društveno-gospodarskog razvoja i zapošljivosti radne snage. Bez odgovarajuće digitalne pismenosti nije moguće sudjelovati u gospodarstvu i digitalnom društvu, posebno imajući u vidu digitalnu transformaciju koju svijet rada doživljava u sadržaju i organizaciji rada. Osim radnog okruženja, to utječe i na način na koji ljudi žive i komuniciraju. Članak sadrži pregled aktivnosti na nacionalnoj razini na poboljšanju digitalne pismenosti. Višestruki učinci digitalizacije na tržište rada i zapošljavanje međusobno su povezivani sa snažnim međusobnim utjecajem zahvaljujući kojem jačaju. U mnogim zemljama digitalizacija gospodarstva uzrokuje polarizaciju tržišta rada. S jedne strane, digitalizacija je omogućila značajan porast potražnje za visokokvalificiranim osobama koje imaju kognitivne i digitalne vještine kao i tehničko znanje za uspješno izvršavanje različitih zadataka i procesa koje zahtijevana nova tehnologija. S druge strane, došlo je do značajnog smanjenja potražnje za osobama niže i srednje obrazovne i kvalifikacijske razine.

digitalizacija ; digitalna pismenost ; EU ; gospodarski razvoj,

nije evidentirano

engleski

Measures for improvement of the digital literacy in EU member states

nije evidentirano

Digitalisation ; digital literacy ; EU ; economic development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2022.

57-62

objavljeno

1845-1500

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti