Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj dezinformacija i krivotvorina na poslovne procese i reputaciju poduzeća (CROSBI ID 715539)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Miletić, Lana ; Akrap, Gordan Utjecaj dezinformacija i krivotvorina na poslovne procese i reputaciju poduzeća // Komentari, govor mržnje, dezinformacije i regulacija javne komunikacije Zagreb, Hrvatska, 16.09.2020-17.09.2020

Podaci o odgovornosti

Miletić, Lana ; Akrap, Gordan

hrvatski

Utjecaj dezinformacija i krivotvorina na poslovne procese i reputaciju poduzeća

Reputacija kao pojam je neopipljiv resurs koji može imati znatne, bilo pozitivne bilo negativne, učinke u domeni opipljivih, materijalnih resursa u poslovnom svijetu. Reputacija ovisi o brojnim čimbenicima, bez obzira radi li se o privatnoj ili poslovnoj reputaciji. Kad se govori o reputaciji poduzeća, važno je imati na umu da se na nju utječe interno, unutar poduzeća, vlastitim procesima, vođenjem i uspostavljanjem vrijednosti, proizvoda, sadržaja te ljudskim kapacitetima kao i marketinškim i poslovnim djelovanjima. Reputacija ovisi i o vanjskim utjecajima poput djelovanja konkurencije, postojeće ili moguće, ali i o djelovanjima koja naizgled nisu izravno uzročno-posljedično međusobno povezana. S obzirom da reputacija može biti pozitivna ili negativna, tako i utjecaji na nju mogu proizvoditi pozitivne i negativne učinke. U doba najveće široke dostupnosti informacija, dezinformacije su sve češća pojava. One mogu imati veliki utjecaj na reputaciju, a time i poslovanje poduzeća: lažna predstavljanja, kako brojki i procesa, tako i proizvoda određenog poduzeća, mogu imati dalekosežne posljedice i dovesti u pitanje reputaciju i imidž poduzeća, ali i samu njenu opstojnost i budućnost. Jedno od dezinformacijskih područja kojima se negativno može djelovati na reputaciju nekog poduzeća, a samim time i na njegovu poslovnu uspješnost, je i pojava krivotvorina izvornih proizvoda ciljanog/napadnutog poduzeća čija kvaliteta može bitno odudarati od izvornika. Time se, kod neinformirane publike, stvara negativan reputacijski utjecaj na poduzeće koje proizvodi originalne proizvode. Reputacija može činiti konkurentsku prednost pred ostalima što je svrstava visoko na ljestvici prioriteta o kojima valja brinuti svako ono poduzeće koje želi biti uspješno. Na konkretnom primjeru Podravke bit će pokazano kakav su utjecaj materijalne i informacijske dezinformacije, u vidu krivotvorina proizvoda, imale na poduzeće te mogu li potencijalne ugroze svoj negativni utjecaj pretvoriti, dugoročno, u pozitivan i dovesti do osnaživanja poduzeća čija je reputacija na kušnji.

dezinformacija, reputacija, reputacijski rizik, imidž, poslovna reputacija, krivotvorine, studija slučaja

Organizatori konferencije su: Agencija za elektroničke medije, Medijska istraživanja, HAZU

engleski

The impact of disinformation and counterfeiting on the business process and company reputation

nije evidentirano

disinformation, reputation, reputation risk, image, business reputation, counterfeits, case study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Komentari, govor mržnje, dezinformacije i regulacija javne komunikacije

predavanje

16.09.2020-17.09.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće