Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 715532)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Vidaković Samaržija, Donata ; Alić, Jelena ; Pavelić Karamatić, Lara Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture // Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-52

Podaci o odgovornosti

Vidaković Samaržija, Donata ; Alić, Jelena ; Pavelić Karamatić, Lara

hrvatski

Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture

Prikupljanje povratnih informacija o reakcijama učenika s teškoćama na pojedine sadržaje sata tjelesne i zdravstvene (TZK), kao i o njihovom aktivnom sudjelovanju, svakako pridonosi boljoj organizaciji i prilagodbi nastavnog plana i programa. Cilj istraživanja bila je analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu TZK, te utvrđivanje razlika u reakcijama učenika na pojedine sadržaje s obzirom na tip teškoće. Istraživanje je provedeno na uzorku 96 učiteljica i učitelja primarnog obrazovanja osnovnih škola. Primijenjen je anonimni anketni upitnik sastavljen od pitanja usmjerenih na mišljenja učitelja o uključenosti učenika s teškoćama na satu TZK, te na reakcije učenika na pojedine sadržaje koji se na satu provode. Rezultati pokazuju da učenici s teškoćama uglavnom aktivno sudjeluju na satu TZK. Dobivene su značajne razlike u reakcijama učenika s obzirom na tip teškoće ; u varijabli Aktivno sudjelovanje na satu TZK (učenici s poremećajem iz autističnog spektra, te učenici s motoričkim poremećajem i kroničnim bolestima djelomično sudjeluju na satu TZK) i u varijabli Sudjelovanje u igrama natjecateljskog karaktera (učenici s teškoćama iz autističnog spektra djelomično sudjeluju u igrama natjecateljskog karaktera). Poželjno je sustavno poticati učenike s teškoćama na aktivno sudjelovanje na satu TZK, imajući pritom na umu višestruk utjecaj na razvoj tjelesnih, mentalnih i socijalnih sposobnosti učenika.

aktivno sudjelovanje, reakcije učenika, učitelji

nije evidentirano

engleski

Analysis of participation and differences in the reactions of pupils with disabilities in the class of physical education

nije evidentirano

active participation on PA class, pupils reactions, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-52.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization

Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-53-0

Podaci o skupu

17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Kineziologija