Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 715532)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vidaković Samaržija, Donata ; Alić, Jelena ; Pavelić Karamatić, Lara
hrvatski
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Prikupljanje povratnih informacija o reakcijama učenika s teškoćama na pojedine sadržaje sata tjelesne i zdravstvene (TZK), kao i o njihovom aktivnom sudjelovanju, svakako pridonosi boljoj organizaciji i prilagodbi nastavnog plana i programa. Cilj istraživanja bila je analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu TZK, te utvrđivanje razlika u reakcijama učenika na pojedine sadržaje s obzirom na tip teškoće. Istraživanje je provedeno na uzorku 96 učiteljica i učitelja primarnog obrazovanja osnovnih škola. Primijenjen je anonimni anketni upitnik sastavljen od pitanja usmjerenih na mišljenja učitelja o uključenosti učenika s teškoćama na satu TZK, te na reakcije učenika na pojedine sadržaje koji se na satu provode. Rezultati pokazuju da učenici s teškoćama uglavnom aktivno sudjeluju na satu TZK. Dobivene su značajne razlike u reakcijama učenika s obzirom na tip teškoće ; u varijabli Aktivno sudjelovanje na satu TZK (učenici s poremećajem iz autističnog spektra, te učenici s motoričkim poremećajem i kroničnim bolestima djelomično sudjeluju na satu TZK) i u varijabli Sudjelovanje u igrama natjecateljskog karaktera (učenici s teškoćama iz autističnog spektra djelomično sudjeluju u igrama natjecateljskog karaktera). Poželjno je sustavno poticati učenike s teškoćama na aktivno sudjelovanje na satu TZK, imajući pritom na umu višestruk utjecaj na razvoj tjelesnih, mentalnih i socijalnih sposobnosti učenika.
aktivno sudjelovanje, reakcije učenika, učitelji
nije evidentirano
engleski
Analysis of participation and differences in the reactions of pupils with disabilities in the class of physical education
nije evidentirano
active participation on PA class, pupils reactions, teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-52.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization
Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-53-0
Podaci o skupu
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
predavanje
07.06.2018-08.06.2018
Petrinja, Hrvatska