Utjecaj anksioznosti na učenje zgrčke kod studenata učiteljskih studija (CROSBI ID 448236)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dragić, Dejan
Vidranski, Tihomir ; Lovrinčevi, Jurica
hrvatski
Utjecaj anksioznosti na učenje zgrčke kod studenata učiteljskih studija
Rad je usmjeren na ispitivanje pojavnosti anksioznosti kod studenata učiteljskih studija uoči izvođenja zgrčke. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja u kojoj je mjeri prisutna anksioznost kod studenata učiteljskih studija uoči nastavnog sata usvajanja zgrčke i razlikuje li se razina anksioznosti kod studenata uoči prvog sata i zadnjeg, trećeg sata učenja zgrčke. Isto tako, istraživanjem se ispitala razina usvojenosti zgrčke na svakom nastavnom satu nakon metodičkog postupka učenja zgrčke. U istraživanju je sudjelovalo 96 studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Istraživanjem je utvrđeno da studenti pokazuju tjelesne i kognitivne simptome anksioznosti uoči nastavnog sata usvajanja zgrčke, a njihov intenzitet se smanjuje uoči trećeg sata učenja zgrčke. Provjeravanjem tehnike izvođenja zgrčke na svakom satu utvrđeno je da se kod studenata poboljšava tehnika izvođenja zgrčke sa svakim sljedećim satom, a samim time rastu i ocjene.
anksioznost, motoričko znanje, studenti, zgrčka
nije evidentirano
engleski
The impact of anxiety on learning the tuck jump in students from the Faculty of Education
nije evidentirano
anxiety, motor skills, students, tuck jump
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
27.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek