Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača (CROSBI ID 715426)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čurik, Ivy ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina
hrvatski
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača
Primarna funkcija marketinga je prepoznavanje potrebe i želje potrošača, kako bi im se ponudili proizvodi koji će ih zadovoljiti i pružiti im pozitivno iskustvo. Psihologija pomaže marketingu da bolje shvati ponašanje potrošača, način na koji percipiraju određeni proizvod ili uslugu, te čimbenike koji utječu na donošenje odluke o kupnji. Istraživanje navedenog, dovodi do razumijevanja na koji način potrošači djeluju, te se tim saznanjem može prilagoditi određena marketinška strategija kako bi što učinkovitije ostvarila svoje ciljeve. Dizajn ima veliku ulogu u svijetu marketinga. Svojim pravilima i načelima, tvori alat koji oblikuje komunikaciju prema potrošačima, cilj mu je privući što veći broj potencijalnih kupaca, te istovremeno potaknuti znatiželju koja dovodi do preispitivanja njihovih želja i potreba, kako bi se u konačnici ostvario željeni rezultat. Dizajnom se na razumljiv, jednostavan i pamtljiv način prenosi željena poruka. Istovremeno kvalitetnom i promišljenom izvedbom, on izdvaja reklamirani proizvod, uslugu ili tvrtku od konkurencije. U konačnici je važno pružiti potrošaču zadovoljstvo, pozitivno iskustvo i time oblikovati njegovu percepciju. Stvaranjem veze između proizvoda i kupca, kupac postaje lojalan i uvijek se iznova vraća istom proizvodu.
dizajn ; manipulacije ; marketing ; oglašavanje ; potrošačko ponašanje
nije evidentirano
engleski
Psychological influence of design on consumer perception
nije evidentirano
design ; manipulation ; marketing ; advertising ; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-22.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021
Mikota, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
1848-6193
Podaci o skupu
25. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
pozvano predavanje
09.12.2021-10.12.2021
Zagreb, Hrvatska