Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača (CROSBI ID 715426)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čurik, Ivy ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača // 24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021 / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2021. str. 9-22

Podaci o odgovornosti

Čurik, Ivy ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina

hrvatski

Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača

Primarna funkcija marketinga je prepoznavanje potrebe i želje potrošača, kako bi im se ponudili proizvodi koji će ih zadovoljiti i pružiti im pozitivno iskustvo. Psihologija pomaže marketingu da bolje shvati ponašanje potrošača, način na koji percipiraju određeni proizvod ili uslugu, te čimbenike koji utječu na donošenje odluke o kupnji. Istraživanje navedenog, dovodi do razumijevanja na koji način potrošači djeluju, te se tim saznanjem može prilagoditi određena marketinška strategija kako bi što učinkovitije ostvarila svoje ciljeve. Dizajn ima veliku ulogu u svijetu marketinga. Svojim pravilima i načelima, tvori alat koji oblikuje komunikaciju prema potrošačima, cilj mu je privući što veći broj potencijalnih kupaca, te istovremeno potaknuti znatiželju koja dovodi do preispitivanja njihovih želja i potreba, kako bi se u konačnici ostvario željeni rezultat. Dizajnom se na razumljiv, jednostavan i pamtljiv način prenosi željena poruka. Istovremeno kvalitetnom i promišljenom izvedbom, on izdvaja reklamirani proizvod, uslugu ili tvrtku od konkurencije. U konačnici je važno pružiti potrošaču zadovoljstvo, pozitivno iskustvo i time oblikovati njegovu percepciju. Stvaranjem veze između proizvoda i kupca, kupac postaje lojalan i uvijek se iznova vraća istom proizvodu.

dizajn ; manipulacije ; marketing ; oglašavanje ; potrošačko ponašanje

nije evidentirano

engleski

Psychological influence of design on consumer perception

nije evidentirano

design ; manipulation ; marketing ; advertising ; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-22.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021

Mikota, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

1848-6193

Podaci o skupu

25. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

pozvano predavanje

09.12.2021-10.12.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti