Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neka obilježja kvalitete sveučilišne nastave: procjene budućih učitelja i odgojitelja (CROSBI ID 715334)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Maras, Nevenka ; Topolovčan, Tomislav Neka obilježja kvalitete sveučilišne nastave: procjene budućih učitelja i odgojitelja // 4. Međimurski filološki i pedagoški dani. 2019. str. 44-44

Podaci o odgovornosti

Maras, Nevenka ; Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Neka obilježja kvalitete sveučilišne nastave: procjene budućih učitelja i odgojitelja

Cilj istraživanja bio je ispitati obilježja i razlike studentske procjene kvalitete sveučilište nastave učiteljskog studija te studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu (N = 133). Prikupljani su podaci o prebivalištu, vrsti studija te studijskoj godini, dok su podaci o kvaliteti sveučilište nastave prikupljani Upitnikom studentskih iskustava nastave (SCEQ) kojim se ispituje pet aspekata kvalitete nastave: kvaliteta poučavanja, jasnoća ciljeva učenja, primjerenost vrednovanja, primjerenost radnog opterećenja i razvoj generičkih vještina. Rezultati ukazuju da studenti procjenjuju tri aspekta kvalitete nastave uglavnom prosječnima, dok značajnije kvalitetnijim od ostalih aspekata, procjenjuju aspekt nastave koji im omogućuje razvoj generičkih vještina te jasnoću postavljenih ciljeva učenja. Nadalje, bez obzira radi li se o studentima učiteljskog ili odgojiteljskog studija te žive li na selu ili u gradu, oni uglavnom podjednako prosječno procjenjuju sve aspekte kvalitete nastave. Ali, različite studijske godine diferencirano procjenjuju aspekte kvalitete nastave, s time da ista godina ne procjenjuje sve aspekte nastave (ne)kvalitetnijom. Odnosno, različite studijske godine akcentiraju različite aspekte kvalitete sveučilišne nastave. Interpretacije rezultata i zaključci objašnjeni su u radu.

budući učitelji i odgojitelji, kvaliteta nastave, studenti, sveučilišta nastava

nije evidentirano

engleski

Some characteristics of the quality of university teaching: assessments of future teachers and educators

nije evidentirano

future teachers and educators, teaching quality, students, university teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

44-44.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. Međimurski filološki i pedagoški dani

Podaci o skupu

Međimurski filološki dani 4

predavanje

26.04.2019-26.04.2019

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija