Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijsko-metodološke dileme i mogućnosti obrazovne neuroznanosti u nastavi likovne kulture osnovnog obrazovanja (CROSBI ID 715333)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Topolovčan, Tomislav ; Maras, Nevenka Teorijsko-metodološke dileme i mogućnosti obrazovne neuroznanosti u nastavi likovne kulture osnovnog obrazovanja // 1st International Artistic and Scientific Conference – ACE / Balić, Šimrak A. ; Županić, Benić M. ; Bačlija, Sušić B. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 157-157

Podaci o odgovornosti

Topolovčan, Tomislav ; Maras, Nevenka

hrvatski

Teorijsko-metodološke dileme i mogućnosti obrazovne neuroznanosti u nastavi likovne kulture osnovnog obrazovanja

U radu su teorijsko-komparativnim pristupom analizirani, definirani i objašnjeni procesi poučavanja, učenja, nastave i obrazovanja s aspekta spoznaja obrazovne neuroznanosti. Prikazana su i metodološka obilježja istraživanja (obrazovne) neuroznanosti te kritički objašnjeno prenošenje tih spoznaja u odgojno- obrazovni teorijski, metodološki i praktični kontekst. Potom su objašnjena i konceptualizirana obilježja nastave likovne kulture. Naglasak je stavljen na konstruktivistička ishodišta metoda, strategija i pristupa učenju i poučavanju u nastavi likovne kulture kao i usmjerenost na razvoj učeničke kreativnosti. Na temelju analiza razvidno je da spoznaje neuroznanosti nisu neposredno razumljive u općem odgojno-obrazovnom kontekstu, a time ni u nastavi likovne kulture. Za njihovu razumljivost i primjenu u odgoju i obrazovanju potrebna su njihova tumačenja srodnih disciplina obrazovnih znanosti. Na tragu toga, ukazuje se na to da su strategije učenja usmjerenog na djelovanje, učenja istraživanjem, igrom, rješavanjem problema i suradnjom te individualizacija rada, aktivan odnos prema okolini, poticanje kreativnosti i uvažavanja razvojnih faza dječjeg razvoja karakterističnih nastavi likovne kulture upravo didaktičko-metodičke dobrobiti koje potvrđuje i obrazovna neuroznanost.

konstruktivizam, metode istraživanja, nastava likovne kulture, obrazovna neuroznanost, škola

nije evidentirano

engleski

Theoretical-Methodological Dilemmas and Possibilities of Educational Neuroscience in Teaching Visual Art in Elementary Education

nije evidentirano

constructivism, educational neuroscience, research methods, school, teaching visual art

nije evidentirano

Podaci o prilogu

157-157.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1st International Artistic and Scientific Conference – ACE

Balić, Šimrak A. ; Županić, Benić M. ; Bačlija, Sušić B.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-58-5

Podaci o skupu

1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)

predavanje

07.03.2019-09.03.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija