Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza učeničkog stava prema geometrijskim sadržajima u osnovnoškolskoj nastavi matematike (CROSBI ID 715332)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kovačić, Marko ; Dražić, Ivan Analiza učeničkog stava prema geometrijskim sadržajima u osnovnoškolskoj nastavi matematike // Gemoetrija u nastavi matematike / Gortan, Robert (ur.). Pula: Matematičko društvo "Istra", 2019. str. 211-222

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Marko ; Dražić, Ivan

hrvatski

Analiza učeničkog stava prema geometrijskim sadržajima u osnovnoškolskoj nastavi matematike

U ovom se radu prezentiraju rezultati empirijskog istraživanja o stavu učenika prema važnosti geometrijskih sadržaja osnovnoškolskog kurikuluma matematike te njihovu afinitetu prema geometriji. Oba se konstrukta dovode u statističku vezu s različitim demografsko-didaktičkim karakteristikama učenika, a dobiveni rezultati koriste se u definiranju položaja geometrije kao bitne komponente kurikuluma osnovnoškolske matematike. Pokazuje se općenito zadovoljavajuća razina percepcije važnosti i afiniteta prema geometrijskim sadržajima, ali i zabrinjavajući trend negativne percepcije važnosti geometrije kao i pad afiniteta prema geometriji u starijim razredima. Također se dokazuje statistički značajna razlika u ekspresiji analiziranih konstrukata prema geografskoj lokaciji škole koju učenik pohađa te vrlo slab utjecaj međupredmetnih interakcija na analizirane konstrukte. Sve navedeno ukazuje da je pristup nastavnika geometrijskim sadržajima izrazito individualiziran te da geometrijski sadržaji često nisu prioritet, odakle proizlazi potreba za sustavnim redefiniranjem pristupa geometriji u sklopu kurikuluma osnovnoškolske matematike. Dodatno se analizira stav učenika prema korištenju informatičkih tehnologija u nastavi geometrije te praktične mogućnosti za popravljanje percepcije važnosti geometrije i afiniteta prema geometriji.

nastava geometrije, učenički stav, informatičke tehnologije, statistička analiza

nije evidentirano

engleski

Analysis of students' attitudes toward geometric content in elementary school mathematics

nije evidentirano

Geometry teaching, student attitude, ITK, statistical analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

211-222.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Gemoetrija u nastavi matematike

Gortan, Robert

Pula: Matematičko društvo "Istra"

978-953-56797-3-8

Podaci o skupu

11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“

predavanje

14.11.2019-16.11.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti