Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije (CROSBI ID 72466)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Markeljević, Jasenka Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije // Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi Kritike i vizije Recenzije članova Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti / Paar, V. ; Šetić, N. (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2017. str. 85-85

Podaci o odgovornosti

Markeljević, Jasenka

hrvatski

Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije

Sustav vrijednosti utisnut u našu savjest i naš smisao postojanja nalaže nam afirmativan pristup u suglasju s: − prijedlozima članova Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo HAZU-a kao i recenzijama predložene Cjelovite kurikularne reforme − postojećim Smjernicama za strategiju odgoja, obrazovanja, znanosti i tehnologije (2013., HAZU, MZOS) − zakonima, konvencijama, poveljama i svim međunarodnim dokumentima na kojima su temeljene vrijednostima koje su do sada bile smjernice u području odgoja, obrazovanja, znanosti i struke − stručnim i znanstvenim spoznajama o metodologiji u odgoju i obrazovanju te evaluaciji stečenih znanja i vještina („ishodima odgoja” ravnopravno s „ishodima učenja”) − hrvatskim identitetom, tradicijom, kulturom i poviješću − spoznajom da oblikovanje svijesti pojedinaca odgajanjem, poučavanjem, odgojem i obrazovanjem u duhu autentičnoga izričaja istine u znanosti i struci, etici i moralu izravno utječe na oblikovanje sustava vrijednosti u svim aspektima ljudskoga djelovanja odnosno na civilizacijski napredak u cjelini.

kurikulna reforma

nije evidentirano

engleski

Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije

nije evidentirano

kurikulna reforma

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-85.

objavljeno

Podaci o knjizi

Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi Kritike i vizije Recenzije članova Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Paar, V. ; Šetić, N.

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2017.

978-953-6134-71-7

Povezanost rada

nije evidentirano