Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije (CROSBI ID 72466)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Markeljević, Jasenka
hrvatski
Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije
Sustav vrijednosti utisnut u našu savjest i naš smisao postojanja nalaže nam afirmativan pristup u suglasju s: − prijedlozima članova Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo HAZU-a kao i recenzijama predložene Cjelovite kurikularne reforme − postojećim Smjernicama za strategiju odgoja, obrazovanja, znanosti i tehnologije (2013., HAZU, MZOS) − zakonima, konvencijama, poveljama i svim međunarodnim dokumentima na kojima su temeljene vrijednostima koje su do sada bile smjernice u području odgoja, obrazovanja, znanosti i struke − stručnim i znanstvenim spoznajama o metodologiji u odgoju i obrazovanju te evaluaciji stečenih znanja i vještina („ishodima odgoja” ravnopravno s „ishodima učenja”) − hrvatskim identitetom, tradicijom, kulturom i poviješću − spoznajom da oblikovanje svijesti pojedinaca odgajanjem, poučavanjem, odgojem i obrazovanjem u duhu autentičnoga izričaja istine u znanosti i struci, etici i moralu izravno utječe na oblikovanje sustava vrijednosti u svim aspektima ljudskoga djelovanja odnosno na civilizacijski napredak u cjelini.
kurikulna reforma
nije evidentirano
engleski
Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi: Kritike i vizije
nije evidentirano
kurikulna reforma
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-85.
objavljeno
Podaci o knjizi
Prilozi za raspravu o obrazovnoj i kurikulnoj reformi Kritike i vizije Recenzije članova Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti
Paar, V. ; Šetić, N.
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2017.
978-953-6134-71-7