Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva (CROSBI ID 72463)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Markeljević, J.
hrvatski
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
Prijedlog je rezultat brojnih rasprava i znanstvenih skupova o školstvu u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti (HAZU) (2000. – 2015.), u Hrvatskom pedagoško-književnom zboru (HPKZ) (2010. – 2015.) i na Sveučilištu u Zagrebu (2011.), te izravnog četverogodišnjeg rada (2003. – 2007.) na razvoju Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) kao projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, kada je izrađen prvi hrvatski nacionalni kurikul za obveznu školu. Školske godine 2005/06. primijenjen najprije eksperimentalno u 49 osnovnih škola, te sljedeće školske godine, na temelju tih iskustava, izrađen je Nastavni plan i program i uveden u sve osnovne škole u Hrvatskoj.
kurikularna reforma
nije evidentirano
engleski
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
nije evidentirano
kurikularna reforma
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-353.
objavljeno
Podaci o knjizi
Paar, V. ; Šetić, N.
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2015.
978-953-6134-82-3