Može li proširena stvarnost postati nova metoda za povećanje tjelesne aktivnosti? (CROSBI ID 715197)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marinović, Marin ; Tomac, Zvonimir
hrvatski
Može li proširena stvarnost postati nova metoda za povećanje tjelesne aktivnosti?
Velika većina istraživanja pokazala su da proširena stvarnost i igranje mogu povećati razinu tjelesne aktivnosti. Razina tjelesne aktivnosti nakon kraćeg perioda korištenja aplikacije opada, ali to se vjerojatno može promijeniti u budućnosti s unaprjeđenjem tehnologije. Pokemon Go prva je aplikacija koja je imala tako snažan globalni utjecaj na povećanje razine tjelesne aktivnosti. Dosadašnji pokušaji motiviranja ljudi na tjelesnu aktivnost su u velikoj mjeri neefikasni što pokazuje sve manji broj dovoljno aktivnih ljudi u svijetu. Benefiti koje proširena stvarnost može dati su neograničeni te je samim time potrebno razmišljati i razvijati stvari koje se ljudima sviđaju. Virtualna stvarnost može biti jedan od segmenata koji može pomoći u borbi protiv sedentarnog načina života.
Proširena stvarnost, Tjelesne aktivnosti, Pokemon Go
nije evidentirano
engleski
Can augmented reality become a new method to increase physical activity?
nije evidentirano
Augment reality, Physical activity, Pokemon Go
nije evidentirano
Podaci o prilogu
347-350.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
20. godišnja međunarodna konferencija KONDICIJSKA PRIPREMA SPORTAŠA
Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor ; Krakan, Ivan
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske
Podaci o skupu
20. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2022."
ostalo
18.02.2022-18.02.2022
Zagreb, Hrvatska